Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ
Автор Повідомлення
bezpaluy89 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Apr 2018
Вишгород
Skoda Octavia Tour, 1.6 BFQ, 2008 р.
Повідомлення: #1
03-04-2018 19:44 Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

Усім привіт. Нажаль не знайшов на форумі тему з аналогічною проблемою, тому вирішив створити нову.

Недавно придбав Skoda Octavia Tour 2008 року випуску, бензиновий двигун 1.6 BFQ, пробіг 158 тис. Зіштовхнувся з проблемою, яку ніяк не можу вирішити, тому потрібна ваша допомога.

Проблема полягає в тому, що прогрітий двигун починає троїти і подьоргуватись на хх. Іноді при троїїні залипають обороти на рівні 800-850 і піднімається розхід палива з 0.7 - 0.8 до 1.1 - 1.3. Дана проблема присутня не постійно, а зазвичай виникає в пробках або коли зупиняєшся на світлофорах. Певної постійної закономірності виникнення проблеми немає. По компютерній діагностиці ніяких помилок не видає.

Для вирішення проблеми було замінено:
  • свічки (поставлено оригінальні на Прага Авто)
  • ВВ (Bosh)
  • катушка (Bosh)
  • 1-й лямбда-зонд
  • почищено і адаптовано дросельну заслонку
  • замінено прокладки на коллекторі (був підсос повітря)
  • замінено реле регулятор в генераторі
  • замінено датчик ГУ
  • масло і всі фільтра
  • почищено форсунки без зняття
  • замінено провід генератора (був малий опір)
  • компресія: 1 - 9; 2 - 10; 3 - 9; 4 - 10, але це відразу після промивки форсунок (промивка робилась на старих свічках).

Але все це не дало ніякого результату.
Підскажіть, може хто зустрічався з даною проблемою, як її вирішили, або на що ще можна звернути увагу? Оскільки вже немає можливостей міняти всі деталі одну за одною разом з СТО.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 03-04-2018 19:51 bezpaluy89.)
Шукати всі повідомлення учасника
Лесничий Немає
сам такой
*****

Повідомлень: 2 887
Приєднався: Mar 2016

Октавия AKL 2006
Повідомлення: #2
04-04-2018 01:21 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

Подключать планшет\ноут. Смотреть на смесеобразование в момент проявления симптомов. Можно просто пройти последовательно по группам измерения, оценив работу датчиков по измеренным параметрам. Номинальные значения параметров даны в подсказках VCDS (при наведении на окно с параметром) или можно сравнивать с данными из распечатки прилагаемого лейбла.

Надо одавать себе отчет в том, что "заменено" не синоним "работает как надо". Т.е. заменили -> проверяйте работает ли и как.


Файл(и)
.txt  06A-906-033-BFQ.txt (Розмір: 15,55 кб / Завантажень: 12)

Ни один человек, который уважает себя, никогда не позволит толпе решать за себя, что ему можно смотреть и читать, а что нельзя....Ни одна власть, которая себя уважает, не позволит толпе решать, чему работать, а чему нет. #ValiseTerminalMaldives
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-04-2018 01:24 Лесничий.)
Шукати всі повідомлення учасника
Oleksii_S Немає
Шкодовод
***

Повідомлень: 272
Приєднався: Feb 2016
Praha(Київ)
Octavia Tour 07, 1.6 BFQ(была). VW Passat B8 Variant, 2.0TDI, DSG
Повідомлення: #3
04-04-2018 06:54 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

Была ситуация один в один. Был подсос во впускном и были ошибки по клапану ЕГР. С прокладками на впускном там не все так просто, нужно брать оригинал+нижние я сажал на герметик. И еще попутно менял прокладку на ДЗ, форсунках и на клапанной. Так же поменял ЕГР с металлической прокладкой и этих симптомов уже года полтора не было.

Drive2
Шукати всі повідомлення учасника
bezpaluy89 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Apr 2018
Вишгород
Skoda Octavia Tour, 1.6 BFQ, 2008 р.
Повідомлення: #4
04-04-2018 08:08 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

(04-04-2018 01:21)Лесничий :  Подключать планшет\ноут. Смотреть на смесеобразование в момент проявления симптомов. Можно просто пройти последовательно по группам измерения, оценив работу датчиков по измеренным параметрам. Номинальные значения параметров даны в подсказках VCDS (при наведении на окно с параметром) или можно сравнивать с данными из распечатки прилагаемого лейбла.

Надо одавать себе отчет в том, что "заменено" не синоним "работает как надо". Т.е. заменили -> проверяйте работает ли и как.

Дякую, будемо дивитись. Нажаль, зараз немає ноута, який можна підключити. Тому відвідую СТО. А при візиті, іноді важко відтворити дану проблему, оскільки вона не постійна.


(04-04-2018 06:54)Oleksii_S :  Была ситуация один в один. Был подсос во впускном и были ошибки по клапану ЕГР. С прокладками на впускном там не все так просто, нужно брать оригинал+нижние я сажал на герметик. И еще попутно менял прокладку на ДЗ, форсунках и на клапанной. Так же поменял ЕГР с металлической прокладкой и этих симптомов уже года полтора не было.

Також був підсос повітря на впускному, але після заміни прокладки він пропав. По клапану ЕГР, також спочатку була помилка, але після адаптації ДЗ, вона пропала і більше не проявляється. Прокладку на ДЗ і клапанній міняв попередній власник 15 тис назад.

Можливо це проблема в механічній частині клапану ЕГР? Оскільки дана проблема присутня не завжди а проявляється зачасту в пробках.
Вчора, після заміни проводу на генератор і промивки форсунок, замітив, що при повороті руля на місці, почали просідати обороти десь на 50. Можливо датчик ГУР бракований попався?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-04-2018 08:33 bezpaluy89.)
Шукати всі повідомлення учасника
tolanush Немає
Классик
****

Повідомлень: 819
Приєднався: Mar 2009
Київ
Passat B7 2.5 USA 2014
Повідомлення: #5
06-04-2018 07:41 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

В мене BFQ та 318 тис. пробігу, інколи подьоргується як у вас, і таке вже дуже давно - не парюся, просто чуть газонуть і все стає на своє місце. Машина також 2008 р.

Рабів до раю не пускають!
Шукати всі повідомлення учасника
Лесничий Немає
сам такой
*****

Повідомлень: 2 887
Приєднався: Mar 2016

Октавия AKL 2006
Повідомлення: #6
06-04-2018 08:13 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

(04-04-2018 08:08)bezpaluy89 :  при повороті руля на місці, почали просідати обороти десь на 50. Можливо датчик ГУР бракований попався?
Насос гидроусилителя приводится в действие механически, поэтому снижение оборотов естественно.
Датчик ГУР можно проверить как тестером, так и при помощи VСDS (четвертый параметр 19-ой группы измерений - второй разряд справа; в нормальном положении руля значение нулевое, в граничных - единица). Срабатывать он должен только в граничных положениях руля.

Когда хандрит (спонтанное замыкание\размыкание), то обычно сопровождается неустойчивыми холостыми. Постоянно замкнутый или разомкнутый на стабильность холостых не влияет.

ИМХО: ненужный атавизм-наследство от маломощных предков, кроме гемора ничего не приносящий. Отключить разъём, а лучше демонтировать и заглушить.

Ни один человек, который уважает себя, никогда не позволит толпе решать за себя, что ему можно смотреть и читать, а что нельзя....Ни одна власть, которая себя уважает, не позволит толпе решать, чему работать, а чему нет. #ValiseTerminalMaldives
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-04-2018 08:22 Лесничий.)
Шукати всі повідомлення учасника
bezpaluy89 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Apr 2018
Вишгород
Skoda Octavia Tour, 1.6 BFQ, 2008 р.
Повідомлення: #7
06-04-2018 08:27 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

(06-04-2018 07:41)tolanush :  В мене BFQ та 318 тис. пробігу, інколи подьоргується як у вас, і таке вже дуже давно - не парюся, просто чуть газонуть і все стає на своє місце. Машина також 2008 р.

Так. Читав, що подьоргування на даних двигунах це нормально, іноді в самого так буває. Але проблема не в подьоргуванні, а в троїнні двигуна. Дякую за відповідь


(06-04-2018 08:13)Лесничий :  Датчик ГУР можно проверить как тестером, так и при помощи VСDS (четвертый параметр 19-ой группы измерений - второй разряд справа; в нормальном положении руля значение нулевое, в граничных - единица). Срабатывать он должен только в граничных положениях руля.

Когда хандрит (спонтанное замыкание\размыкание), то обычно сопровождается неустойчивыми холостыми. Постоянно замкнутый или разомкнутый на стабильность холостых не влияет.

ИМХО: ненужный атавизм-наследство от маломощных предков, кроме гемора ничего не приносящий. Отключить разъём, а лучше демонтировать и заглушить.

Дякую за відповідь. Перевіряли через "Вася" справність датчика ГУР. Значення було 0, при повороті до кінця, значення змінювалось на 1. Виходить, що датчик працює вірно. Ймовірна причина виникнення такої ситуації - генератор не справляється, тобто при навантаженні не видає необхідного заряду.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-04-2018 08:32 bezpaluy89.)
Шукати всі повідомлення учасника
Oleksii_S Немає
Шкодовод
***

Повідомлень: 272
Приєднався: Feb 2016
Praha(Київ)
Octavia Tour 07, 1.6 BFQ(была). VW Passat B8 Variant, 2.0TDI, DSG
Повідомлення: #8
06-04-2018 09:33 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

Первое: прислушайтесь к первому ответу Лесничего и сделайте диагностику в момент проблемы. KKL кабель не такой то и дорогой, а наличие его может сэкономить уйму времини на визитах в сто.

Второе: за весь мой опыт с этим двигателем были 2 проблемы, которые мне больше всего продолбали мозг-это подсос воздуха и датчик ОЖ, который в корпусе термостата. И что самое интерестное при этих проблемах особо то и ошибок нет Sad

Как вариант при смене клапана ЕГР могли не поменять металлические прокладки(место крепления егр к двиг. и место крепления металл трубки к ДЗ) и из за этого может быть подсос воздуха в этих местах.

Drive2
Шукати всі повідомлення учасника
bezpaluy89 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Apr 2018
Вишгород
Skoda Octavia Tour, 1.6 BFQ, 2008 р.
Повідомлення: #9
06-04-2018 09:55 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

(06-04-2018 09:33)Oleksii_S :  Первое: прислушайтесь к первому ответу Лесничего и сделайте диагностику в момент проблемы. KKL кабель не такой то и дорогой, а наличие его может сэкономить уйму времини на визитах в сто.

Второе: за весь мой опыт с этим двигателем были 2 проблемы, которые мне больше всего продолбали мозг-это подсос воздуха и датчик ОЖ, который в корпусе термостата. И что самое интерестное при этих проблемах особо то и ошибок нет Sad

Как вариант при смене клапана ЕГР могли не поменять металлические прокладки(место крепления егр к двиг. и место крепления металл трубки к ДЗ) и из за этого может быть подсос воздуха в этих местах.
Дякую за поради. Будемо пробувати
Шукати всі повідомлення учасника
bezpaluy89 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Apr 2018
Вишгород
Skoda Octavia Tour, 1.6 BFQ, 2008 р.
Повідомлення: #10
12-04-2018 22:04 RE: Допоможіть порадою з проблемою нестабільного ХХ на BFQ

Вітаю всіх зі святами.

Підключив ноут і пробував робити діагностику в дорозі. Під час проблеми, присутні пропуски в 3 і 4 циліндрах. Поміняв форсунки місцями 1->4; 2->3, все рівно пропуски залишились в 3 і 4. Сьогодні заміряв тиск в паливній. На ХХ 2.1 - 2.3. Наскільки мені відомо, то повинно бути не меньше 2.5, вірно чи я помиляюсь?

Також, підскажіть будь ласка. Чи можуть бути пропуски у вказаних циліндрах якщо малий тиск? І чому саме при хх, оскільки при навантаженні начеб то все нормально?
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Допоможіть будь-ласка порадою.не працює регулювання фар Slavv 3 1 331 06-12-2015 17:34
Останнє: Гриша
  Допоможіть порадою, проблеми з електирокою Felicia 1.3 k. Oleg222 9 2 627 03-07-2009 09:13
Останнє: Misterd

Швидкий перехід:


Переглядають: