Конкретна відповідь: геометричний розмір усіх оригінальних пружин однаковий, відрізняється жорсткість – іноді це впливає на кількість витків та/або їхню товщину. Пружина для ППД є просто жорсткішою від "евро" версією.
Якщо зайти у каталог з даними А5FL / 2011 / 1,9TDI, то можна побачити варіанти пружин для різних комплектацій = різні вагові класи пружин = різна жорсткість. Таблиці з ваговими класами знайти трохи складніше, але не проблема. Неоригінали не заморочуються і роблять набагато менший вибір.
Якщо з авто нічого кардинально не робилося, то підбор зводиться до вибору пружин на 1-2 вагових класи нижче від поточних – жорсткість менше, посадка нижче. Геть правильно – точно по вазі + заміна амортизаторів та відбійників чи персонально під вподобання.
Для роздумів:
Свод информации про замену пружин и амортизаторов на Passat B6,В7