Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Оберти двигуна
Автор Повідомлення
yurayura Немає
Ученик
*

Повідомлень: 22
Приєднався: Apr 2019
Львів
Skoda Fabia Combi 1,6 TDI, CAYA
Повідомлення: #1
15-04-2019 19:28 Оберти двигуна

Всім доброго вечора.
Придбав шкоду фабію комбі 1,6 TDI до того на дизелі ніколи не їзди . підскажіть на яких оптимальних оберта двигуна перемикати передачі
Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 619
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2
15-04-2019 19:41 RE: Оберти двигуна

(15-04-2019 19:28)yurayura :  Всім доброго вечора.
Придбав шкоду фабію комбі 1,6 TDI до того на дизелі ніколи не їзди . підскажіть на яких оптимальних оберта двигуна перемикати передачі
Як і на бензині - на слух Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
yurayura Немає
Ученик
*

Повідомлень: 22
Приєднався: Apr 2019
Львів
Skoda Fabia Combi 1,6 TDI, CAYA
Повідомлення: #3
15-04-2019 20:19 RE: Оберти двигуна

На слух це зрозуміло, але є якісь рекомендації до прикладу 1500-1700 об/хв
Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 619
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #4
15-04-2019 20:23 RE: Оберти двигуна

http://krutimotor.ru/maksimalnye-oboroty-dizel/
Шукати всі повідомлення учасника
yurayura Немає
Ученик
*

Повідомлень: 22
Приєднався: Apr 2019
Львів
Skoda Fabia Combi 1,6 TDI, CAYA
Повідомлення: #5
15-04-2019 20:35 RE: Оберти двигуна

Дякую
Шукати всі повідомлення учасника
morphius Немає
Классик
****

Повідомлень: 871
Приєднався: Jul 2016
Чернигов
Caddy 2.0 BSX 2012
Повідомлення: #6
15-04-2019 20:45 RE: Оберти двигуна

Почитайте х-ки вашего двигателя и старайтесь подбирать момент переключения так, чтобы после перехода на высшую на тахометре были обороты, близкие к началу полки масимального крутящего момента. Для более низких передач можно пренебречь.
Шукати всі повідомлення учасника
StaSok Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 085
Приєднався: Jun 2013
АТ
Audi A4 Avant 2.0TDI
Повідомлення: #7
15-04-2019 21:20 RE: Оберти двигуна

Від 2 до 3, попередній комент найграмотніший
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #8
16-04-2019 10:05 RE: Оберти двигуна

(15-04-2019 20:45)morphius :  Почитайте х-ки вашего двигателя и старайтесь подбирать момент переключения так, чтобы после перехода на высшую на тахометре были обороты, близкие к началу полки масимального крутящего момента. Для более низких передач можно пренебречь.

(15-04-2019 21:20)StaSok :  Від 2 до 3, попередній комент найграмотніший

– Це все дуже умовно...

На мою думку (для бензина аналогічно – з поправкою на бензин):

0. Чому вище сказав умовно – бо КПП змінює момент на колесах, відповідно за сталої характеристики двигуна загальна динаміка авто різна для певних обертів на різних передачах. – Відповідно різне навантаження на двигун.

1. Якщо на середньостатистичному дизелі легкового авто максимум моменту припадає на 1800 об/хв, то перемикання на вищу так щоби на ній оберти стали ~1800 об/хв призводить тільки до економіної і геть нединамічної їзди, що підходить для умов вільного руху. Але навіть на незавантаженій трасі треба увійти у потік і тому це дуже умовно – так можна перемикатись лише за можливості, для економії, коли незавантажений тощо.

2. По-друге, те що двигун має певну крутну характеристику з 1800, не означає що її буде отримано після перемикання на ці оберти – по факту перехідні процеси і інерційність призводять до погіршення характеристик, тому перемикатися треба "з запасом" у вищий бік. (Навіть для атмосферного авто.)

3. Взагалі: чим більше навантаження / динамічніше розгін, тим вищими мають бути оберти від 1800 після перемикання.

4. Позаяк дизель має явний швидкий спад моменту, то для кожного авто можна підібрати (навіть розрахувати) деякий оптимальний алгоритм перемикання, але він все одно буде різний для різних умов (різного навантаження на двигун). Але на загал у середньому можна встановити межі: ніжньою є перемикання з попаданням на оберти 1800 = максимально економічно, верхньою є перемикання з кінця максимуму крутного моменту (тобто з 2500...3000) = максимально динамічно.

– Відповідно щось між цими межами є підходящим до поточного моменту: скажімо розмірено їдемо по трасі – перемикання ближче до економічних, їдемо вгору навантажені – перемикаємось на вищих обертах для утримання великого моменту на колесах і зменшення навантаження на двигун.
Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 619
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #9
16-04-2019 10:44 RE: Оберти двигуна

Це гугл перекладач?
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #10
16-04-2019 13:42 RE: Оберти двигуна

Де? Що саме?
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Video Оновлення прошивки блоку двигуна шкода Октавія а7 1.6 tdi IGORM 9 1 676 05-10-2021 08:58
Останнє: +Sasha+
Brick Поліуретанова задня подушка двигуна Jaguarko 15 4 714 13-05-2017 14:50
Останнє: netshurik
  Заміна двигуна фабія хеч олд IgorJV 23 6 123 06-02-2017 13:19
Останнє: xxxdimasiaxxx
  встановлення двигуна РС Ingol$htadt 33 6 993 23-10-2013 23:05
Останнє: ANTI[SuN]

Швидкий перехід:


Переглядають: