Yashka(Сергій)
Ученик

Повідомлень: 7
Приєднався: Oct 2021
|
04-04-2022 19:12 двигун CBBB 2.0 DTI вже вложив 60000 грн,проблема низький тиск палива
|
Шкода Суберб 2.0 комонрейл,двигун CBBB.була проблема,ПНВТ пустила стружку,було поміняно ПНВТ,регулятор тиску,клапан обратки форсунок,стакан в баку в зборі,почищено сітку датчика температури палива,новий паливний фільтр,форсунки реставровані,4 форсунка переливає,проблема в тім що на холодну норм заводиться,коли нагріта вискакує миготлива спіраль і двигун в аварійний стан,нема тяги.і погано заводиться на гарячу,дуже погано.діагностика каже що при заводі тиск 80 а потім швидко падає до 40 і коли буде 100 підхвачує.допоможіть хто з цим стикався.дякую
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-04-2022 19:13 Yashka(Сергій).)
|
|
|
Yashka(Сергій)
Ученик

Повідомлень: 7
Приєднався: Oct 2021
|
05-04-2022 18:58 RE: двигун CBBB 2.0 DTI вже вложив 60000 грн,проблема низький тиск палива
|
доброго вечора,форсунка переливає вже після ремонту,якийсь час працювала норм,це знов сильно переливає(вияснили на сто зняв обратку з форсунок).краще купити мабуть б/у?...
|
|
|
Yashka(Сергій)
Ученик

Повідомлень: 7
Приєднався: Oct 2021
|
15-04-2022 19:49 RE: двигун CBBB 2.0 DTI вже вложив 60000 грн,проблема низький тиск палива
|
доброго вечора.після всього вище сказаного,була замінена форсунка(4-та)перевірений підкачуючий насос(нетримає тиску),передивився дозатор на пнвт(чисто),на форсунках коли зняв пал.прив.форсунки(виявлено невелику кількість ржавчини на форсункі)....можливо забитий розпилювач??? за допомогою бистрого старту,заводиться,з буксиру теж,працює потім рівно.при старті входить в авар.режим.заглушив більш з ключа незаводиться,хоч зразу пробувати після стопу,тільки вище сказане.да,поки-що непрописав форсунку в блок.
|
|
|
Yashka(Сергій)
Ученик

Повідомлень: 7
Приєднався: Oct 2021
|
18-04-2022 18:35 RE: двигун CBBB 2.0 DTI вже вложив 60000 грн,проблема низький тиск палива
|
доброго дня,найшов думаю проблему...при покупкі запчастин звертайте увагу на паливні магістралі(купив насос в бак комплектом)там магістралі по другому йдуть.я подумав що модернізація,і не звернув уваги,а вияснилось що в мене в баку насос просто качав себе по кругу і трішки в магістраль,пзд я вже подумки всі насоси приговорив.завтра буду робити як було,відпишусь.
|
|
|
Yashka(Сергій)
Ученик

Повідомлень: 7
Приєднався: Oct 2021
|
21-04-2022 22:25 RE: двигун CBBB 2.0 DTI вже вложив 60000 грн,проблема низький тиск палива
|
неберіть насоси в бак фірми віка,китай страшний.придемонтажу,поламався вихід насоса на другу половинку бака,реально крихкий,якось вдалося перевірити і встановити назад рідний насос(2008 року)який давить 4.5 атм.!!!???рішився на заміну ще що не міняв,датчик тиску і підкачующий насос(щоб якось виключити мех.поломку) залишилось ще помінять паливні магістралі )
)))
|
|
|
Yashka(Сергій)
Ученик

Повідомлень: 7
Приєднався: Oct 2021
|
23-04-2022 20:28 RE: двигун CBBB 2.0 DTI вже вложив 60000 грн,проблема низький тиск палива
|
доброго вечора...промлема не рішилась.відповідь на питання про бошовське все,подивись шапку теми.???я задовбався їздити по спецам,які всі хвалять у нас.(а як голуб на проводі обісрати кожен мастак,а підказати ні)я сам заводив машини 70 годів(не рукожоп,ключі відрізняю),а тут пзд датчиків,не понімаю.все вже нове,перевірив всі фільтри,сітки,клапани,хз.ще таке питання,все почалось після заміни грм,СПЕЦ сказав,що у мене неправильно по міткам стояла тнвд,він поставив як потрібно,можливе зміщення міток на запуск двигуна??? коли з буксиру,заводиться і працює з невеликой детонацією(двигун трусить і десь щось цокотить.дякую
|
|
|