toledo
Классик
   
Повідомлень: 1 042
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
|
08-12-2023 19:29 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
|
(07-12-2023 20:57)ВадимВ : Можливо хтось порадить/допоможе з такою проблемою:
з літа ...вже декілька місяців при роботі мотора особливо на холодну дуже чути, але коли прогрівається теж чути хоч можливо менше - посторонній шум в роботі двигуна схожий на тріщьотку/стрекотіння, і відбувається цей звук тільки коли тисну на газ (2,3,4 передачі), чим більше тисну тим більше наростає тріскотіння, якщо рівно тримаю газ то - рівне трісконня, на холостому ході кручу двигун до 2600 тис. обертів (максимум) нічого не проявляється.... інколи пару разів пропадав цей звук взагалі їздив не чув
Помилок ніяких не видає, перевіряю постійно Васею, форсунки теж в межах норми( 1-0,34, 2га +0,86, 3тя - 0,47, 4та - 0,15 орієнтовно такі показники, змінюються, але більше 1 ніколи не показує)
Мотор добре заводиться і на холодну і на гарячу, витрата пального теж в нормі,регенерації проходять періодично, короче ніяких явних відхилень по мотору не має...
Можливо в когось було щось схоже...
Откройте ssp 442, судя по схеме, датчик температуры после радиатора, стоит не на выходе с радиатора... Рекомендую потрогать рукой патрубок выхода с радиатора. Датчик похоже показывает температуру перед теплообменником егр, на его входе условно. Думается что у вас все нормально, если не брали дешевый новый термос, просто такая специфика двигателя в низких температурах забортного воздуха. Трогайте патрубок
Ну форсы любят цокотеть, хотя чаще при езде в"натяг". Показатели коррекций форс это скорее косвенный показатель когда ваще хана.. я бы делал адаптацию форс, а там смотрел уже что буде после нее.
(08-12-2023 19:10)PetroBab : Добрий день всім, потрібна допомога
1.6tdi CAYA 55kw, Škoda fabia , погано гріється до 90 не гріється тільки якщо повністю закрити радіатор, що мене бентежить це коли гріється машина починається грітися і радіатор, но думали термостат поміняли термостат ще був оригінальним а коли зняли побачили шо термостат все ок тримав як має бути, поміняли термостат думаю може відкривався швидко, але ні, не допомогло всерівно гріється погано, якщо машина вже 70 градусів то радіатор вже 40 і вище перед термостатом стоїть тройник на охолодження ЕГР і електроний насос або щось таке, скажіть будь ласка що робити вже незнаю і на вулиці тільки +2 , про печку взагалі мовчу, вот вставив картонку щоб хоть якось грілась, і нема просадки коли відкривається великий круг, просто стабільно помалі гріється але це із картонкою без картонки вище 75-80 не нагріється і це без печки даже по трасі чи в городі,
У друга 2.0 і в нього чотко радіатор холодний поки не відкривається великий круг, і потім наприклад із 88 одразу йде просадка до 80 а у мене нема
Вроде на CAYA простая система охлождения. Зимой в целом они плохо прогреваются, даже более мощные модификации, аля СAYC, так что много кто кздил с картонкой. А вот то что радиатор так рано 40ку набирает после замены термоса, это страно. Или купили плохой или даже не знаю... Там контур у всех абсолютно простой. Был случай, сам тестил тот термос, правда на жопеле... Термос вел себя нормально, до первого открытия, т.е до первого прогрева ож 80 с копейками градусов, а дальше его подклинивало на закрытие... Т.е первый прогрев типа норм (но помним в то же время что эти двигатели ну очень плохо прогреваются), потом остановка авто, термос должен закрыться, так как тепла нехватает, еет нагрузки, температура ож падает, но термос ловит клин и остается открытым. Ну это так, на вагах такого клина не встречал.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-12-2023 19:50 toledo.)
|
|