Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 035
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #1041
12-03-2025 01:48 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Ніколи з 0 до 100т.км навіть не намагався допалювати на ХХ.
З приводу скільки потрібно проїхати - не досить вірне питання, а ось скільки потрібно часу - вже буде трохи ближче... Суміш витраченого часу, та дистанції, але дистанція менш впливає, якщо так можна сказати. Будете їхати на 6тій 80 км час чи на 7мій 120км.ч, прожиг скінчиться через 10 хвилин, але дистанція буде трохи різнаКурить
І відповідь на ваше друге уточнююче питання - на холодну не розпочнеться, хоча а що саме ви рахуєте за холодну? 20,30,40?
Тобто - казати що справний дизель не має їздити 5-10км, бо смерть сажовому - ні, треба дивитись інші причини, саме тому проблеми виникають на авто в таких умовах, які вже пробігли далеко за 100т.км, же просто є інші проблеми, які не так впливають на трассі за ідеальних умов, але на пробігу 10 км у місті призводять до проблем з регенерацією. Ви сторожил теми, не мені вам розказувати яки саме можуть бути ці проблеми. Якщо термоси у порядку, турбіна, форси, єгр , лямбда - то нічого страшного у місті нема. Одне але -я усе ж таки ву зимку закривав решітку радіатора в себе (штатну рещітку закриту так і не купив), хоча стоїть і ТЕН, і ви знаєте відповідь для чого, але не задля регенерації як такої, а тому що мені не подобається споживання пального поки авто вийде на 70 градусів ОЖ. Що звичайно так само прискорювало початок регенерації у зимку за потреби, чи коли остання регенерація не закінчилася. Але наскільки я памьятаю, якщо регенерація не закінчилася, то наступного разу буде довприск, щоб скоріше нагнати температуру ОЖ
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 937
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1042
12-03-2025 07:45 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Скажу як у мене (на MQB) воно працює. Як на інших платформах, я не знаю.

У випадку коли фільтр DPF наповнився сажею на 100% (прогою VAG DPF якщо контролювати), то активна регенерація запуститься лише за умови повністю прогрітого двигуна (на приборці умовних 90 °C, температура оливи 70+°C, DPF розігрітий "довприском" до 500+ °C).
Для досягнення таких умов літом, це мені треба проїхати 5-7 км і далі вона (регенерація) лише почнеться. Зимою 12-15 км треба проїхати...
Якщо ти в русі (місто, траса, не важливо), то додатково ще не меньше 10-12 км потрібно проїхати для завершення цієї активної регенерації.

Що маємо у висновку:
Зима - 15 км треба проїхати для нагріву двигуна + ще 10-12 км для завершення регенерації. Тобто разом 25+ км.
Літо...... разом 15+ км.

Якщо я буду експлуатувати свій дизель за інших умов, тобто на короткі дистанції, у мене або ці активні регенерації взагалі ніколи не розпочнуться і вискочить "чек", або якщо колись і розпочнуться, то будуть постійно перериватися, оскільки необхідні умови не будуть досягненні за 3-5-10 км пробігу....
Hello!

(12-03-2025 01:48)toledo :  ... якщо регенерація не закінчилася, то наступного разу буде довприск, щоб скоріше нагнати температуру ОЖ
Все вірно. Але для цього теж треба час....
І мабуть не ОЖ, а DPF.

(12-03-2025 01:48)toledo :  треба дивитись інші причини, саме тому проблеми виникають на авто в таких умовах, які вже пробігли далеко за 100т.км
Якщо дизельний VAG їздить щодня по німецькому автобану або по українській трасі на хороші дистанції, то фільтр DPF буде без проблем нормально служити на пробігах далеко за 500 тисяч км, а не за 100 км...

P.S.
Мова про авто із 100% справжніми пробігами!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-03-2025 21:01 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Oleg1987 Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 141
Приєднався: Nov 2009
Дрогобич
Skoda Octavia A7 1,6 TDI CXXB 81kWt
Повідомлення: #1043
15-03-2025 07:16 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Mqb, 1,6tdi, пробіг зараз десь 240 тис є вся історія обслуговування на оф сервісі в Європі тому пробіг вважаю рідним. Регенерація в місті десь 250км, якщо 20-30%траси то 300+км.
Експлуатація зараз десь 90+% місто з короткими поїздками ...
Коли починається регенерація активна двигун від 0 до 90 прогрівається дуже швидко, виїжджаю за місто 15-20км для завершення реги.
Зараз вже привик і початок реги замічаю зразу але все хочеться поставити якісь датчик температури на сажовий і світлодіодик в салон для сигналізації регенерації Smile
Скрін з проги початок та кінець
   
   

...руССкие, всё вокруг себя называют славянским, чтобы потом всё славянское назвать - руССким...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-03-2025 07:26 Oleg1987.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 937
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1044
15-03-2025 07:45 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(15-03-2025 07:16)Oleg1987 :  ........
Золи у вас вже майже під завязку (76%).
Якщо хочете, то вам найближчим часом варто було б помити сажовий.

(15-03-2025 07:16)Oleg1987 :  Експлуатація зараз десь 90+% місто з короткими поїздками ...
Прикольно.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-03-2025 08:55 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Oleg1987 Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 141
Приєднався: Nov 2009
Дрогобич
Skoda Octavia A7 1,6 TDI CXXB 81kWt
Повідомлення: #1045
15-03-2025 10:48 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(15-03-2025 07:45)wywiadowca1980 :  
(15-03-2025 07:16)Oleg1987 :  ........
Золи у вас вже майже під завязку (76%).
Якщо хочете, то вам найближчим часом варто було б помити сажовий.

(15-03-2025 07:16)Oleg1987 :  Експлуатація зараз десь 90+% місто з короткими поїздками ...
Прикольно.
Hello!

Мити то ясно що бажано, питання де як та чим, та результат тої мийки .. на тис 70+ має хватит то точно до повної забитості

...руССкие, всё вокруг себя называют славянским, чтобы потом всё славянское назвать - руССким...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 526
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1046
16-03-2025 20:00 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(11-03-2025 08:35)Misterd :  
(10-03-2025 19:05)wywiadowca1980 :  
(10-03-2025 12:35)niptun :  а в нього середні поїздки за раз 5-7км

як можна покращити цю ситуацію,
Якщо відповісти ну дуже чесно на ваше питання, то якщо 5-7 км буде і далі мати місце, то ситуацію ви ну ніяк не покращите!
Так, можна періодично щось там примусово рененерувати, мити, чистити, час від часу на трасу їздити..... Але..., то все не то, оскільки проблеми будуть вилазити й надалі на системній основі з такими надто малими пробігами.

Вихід дуже простий. Або 5-7 має перетворитися на 15-20, або бензин/електричка/гібрид тощо...
Hello!

з травня 17го до січня 25го їздив на 1.6 тді по 3-5-10 км в день по місту з 15 тис пробігу до 74 тис і ні ну ніяких проблем взагалі не було з авто, регенерації завжди біля 250 км у місті проводив на ходу до кінця... золи було на 74 тис пробігу 23 грама або 33% заповнення, перепад тиску 1-2 на ХХ Дизель ОККО та Укрнафта, UPG
Бачите, як показує приклад моєї ауді, яка їздить у Швейцарії і купувалась тут, пальне на забруднення фильтра напевно не має значення.

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 937
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1047
16-03-2025 21:22 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(16-03-2025 20:00)Капа :  ..пальне на забруднення фильтра напевно не має значення.
Якщо це звичайне якісне ДП Евро-5, то звісно що не має. Дуже часто значення має прокладка між кермом і сидінням + оригінальність пробігу авто.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-03-2025 07:55 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 937
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1048
18-03-2025 07:50 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(15-03-2025 10:48)Oleg1987 :  Мити то ясно що бажано, питання де як та чим, та результат тої мийки .. на тис 70+ має хватит то точно до повної забитості
Щоб не тягнуть до повної забитості сажового, особисто я б промив балончиком (піною) Wurth DPF Cleaner.
Але робити треба все по інструкції. Відео інформативні і практичні на цю тему саме з Wurth в гуглі є українською мовою.
Після промивки обов'язково треба запустити сервісну регенерацію. Воняти й диміти з вихлопної буде добряче. Як після розкоксовки поршневої.....

Але то ваше рішення, що і як робити або не робити нічого.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-03-2025 07:56 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Oleg1987 Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 141
Приєднався: Nov 2009
Дрогобич
Skoda Octavia A7 1,6 TDI CXXB 81kWt
Повідомлення: #1049
18-03-2025 12:19 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(18-03-2025 07:50)wywiadowca1980 :  Щоб не тягнуть до повної забитості сажового, особисто я б промив балончиком (піною) Wurth DPF Cleaner.

Не вірю я що від такої промивки буде результат...

...руССкие, всё вокруг себя называют славянским, чтобы потом всё славянское назвать - руССким...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 152
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #1050
18-03-2025 13:26 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(18-03-2025 12:19)Oleg1987 :  
(18-03-2025 07:50)wywiadowca1980 :  Щоб не тягнуть до повної забитості сажового, особисто я б промив балончиком (піною) Wurth DPF Cleaner.

Не вірю я що від такої промивки буде результат...

на 2.0 октавії мили на стенді при 250 тис пробігу, всеодно пішла витрата вверх, часті регенерації і т.д. - вирізали через 2 тис км а елемент весь потрісканий забитий.. авто полетіло як нове і витрата впала

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 13 254 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 2 258 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 1 288 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 6 497 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 263 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 522 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 808 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 544 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 943 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 15 360 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1