Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
Partyzan Немає
Ученик
*

Повідомлень: 30
Приєднався: Sep 2021
Славута
Skoda Fabia 2 1.6tdi
Повідомлення: #2461
07-08-2025 21:11 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Вчора замінив ремінь маслонасосу. Двиг 1.6тді 75к.с. Пробіг по приборці біля 240тис., а в дійсності не відомо, авто 2014 року, відкладень в піддоні не було, двиг чистий. Ремінь був у тріщинах по верху, зняв і розірвав руками. При значному пробігу рятує ремінь те, що там особливого навантаження не має на нього, ну крім маслянної ванни невідомо на скільки агресивної до матеріалу ременя. Ремень був орига, поставив Gates T358HOB.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ulisss Немає
сомелье всея Донецк
*****

Повідомлень: 9 859
Приєднався: Apr 2008
Луцьк
Polo 1,2 TDi
Повідомлення: #2462
08-08-2025 04:48 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(06-08-2025 22:14)Anton_zhel18 :  
(06-08-2025 04:00)Ulisss :  Вартість вирішення «проблеми» - нові форсунки. Або 20 сек почекати
рейку, регулятори, тнвд?? І зразу всі форсунки міняти, чи як?))) Ви часом не на СТО працюєте??)))

Спробуйте, потім все одно до форсунок повернетесь.
Хто ж винен, що вам вартість вирішення «проблеми» не подобається і дешевого вирішення немає?
Ні, не на сто
PS. Слово проблема я не просто так в лапки беру Smile
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Anton_zhel18 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 58
Приєднався: Jun 2020
Київ
Skoda Fabia Combi 1.6 tdi
Повідомлення: #2463
08-08-2025 12:12 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(08-08-2025 04:48)Ulisss :  
(06-08-2025 22:14)Anton_zhel18 :  
(06-08-2025 04:00)Ulisss :  Вартість вирішення «проблеми» - нові форсунки. Або 20 сек почекати
рейку, регулятори, тнвд?? І зразу всі форсунки міняти, чи як?))) Ви часом не на СТО працюєте??)))

Спробуйте, потім все одно до форсунок повернетесь.
Хто ж винен, що вам вартість вирішення «проблеми» не подобається і дешевого вирішення немає?
Ні, не на сто
PS. Слово проблема я не просто так в лапки беру Smile

Ну тобто у Вас була така проблема, і Ви вирішили заміною форсунок? Не ремонтом, стендом, кодами, нові кільця, можливо розпилювач, не адаптацією, а одразу заміною? Не 1 чи 2 форсунками, а тупо повною заміною? Я не за те що це так, можливо це і так, але це як знаєте приїдеш з проблемою бере масло двигун, а тобі не дивлячись говорять, заміна двигуна, ну типу щось такого? Тому якщо у Вас була така проблема, і треба було замінити не 1,2 а всі форсунки і вона пройшла, то добре, дякую. Можливо ще хтось буде тут хто вирішив це іншим способом?


Як мінімум у мене 1 форсунка відносно нова, тобто куплялась новою і замінювалась, просто не в цьому році, тому відносно, ще 1 недавно ремонтували, тому ну як мінімум не повна заміна треба , розумієте про що я?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-08-2025 12:16 Anton_zhel18.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 36
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #2464
Сьогодні 09:46 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Добрий день міняв мембрану вкг і поламав клапанну кришку, замінив на нову febi, масло попадає в пуск, що робити двигун 1.6 cayc.
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 09:53 urikon4.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 071
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2465
Сьогодні 09:57 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(Сьогодні 09:46)urikon4 :  замінив на febi, масло попадає в пуск,є
Оригінал є оригінал, особливо коли це стосується двигуна!
Ну, а те що дорого...., ну сорі. Купувати, а тим більше утримувати, дизельний VAG ніколи дешево й не мало бути.

P.S.
Єдине, що можна порадити по суті - аккуратно замініть у вашій новій кришці Febi пружину, яка прижимає мембрану. Поставте її з рідної оригінальної кришки, вона має бути суттєво "м'якша"! Але кришку знову краще було б не зламати Smile

Про результати змін дуже бажано відписатися, бо наступного разу нічого хорошого вам не пораджу, хіба що за великі гроші Wink
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 10:28 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 36
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #2466
Сьогодні 11:52 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(Сьогодні 09:57)wywiadowca1980 :  
(Сьогодні 09:46)urikon4 :  замінив на febi, масло попадає в пуск,є
Оригінал є оригінал, особливо коли це стосується двигуна!
Ну, а те що дорого...., ну сорі. Купувати, а тим більше утримувати, дизельний VAG ніколи дешево й не мало бути.

P.S.
Єдине, що можна порадити по суті - аккуратно замініть у вашій новій кришці Febi пружину, яка прижимає мембрану. Поставте її з рідної оригінальної кришки, вона має бути суттєво "м'якша"! Але кришку знову краще було б не зламати Smile

Про результати змін дуже бажано відписатися, бо наступного разу нічого хорошого вам не пораджу, хіба що за великі гроші Wink
не має оригінальної пружини, ще викинув рік тому, коли міняв мембрану.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 071
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2467
Сьогодні 12:28 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(Сьогодні 11:52)urikon4 :  не має оригінальної пружини....
В такому разі або оригінальна клапанна кришка або хоча б оригінальна пружина від мембрани (з розборки якщо хтось продасть, що малоймовірно) в поміч.
Інакше впуск і далі буде в маслі з картера...
Курить
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 17:23 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 2 429 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 5 128 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 746 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 816 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 47 033 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 3 050 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1