Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Вибір амортизаторів А5 Євро
Автор Повідомлення
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #1
28-03-2015 09:05 Вибір амортизаторів А5 Євро

Вітаю!
Вивчаю тему з амортизаторами. Частина виробників вже відкинута по причині ціни, частина - відгуки.
Розглядаю на даному етапі сакс. Електронний визначник дає декілька варіантів:

311 863 - 55мм для автомобилей со спортивной подвеской, для автомобилей со стандартной подвеской

313 053 - 55мм для автомобилей со спортивной подвеской

312 267 - 50мм взагалі універсальний і для ППД, і стандартна підвіска, і спортивна.

Яка, блін, між ними різниця? Які краще взяти на євро пружини, щоб зберегти упругість, ну і дрібні нерівності менше повторювались. І кліренс був необхідних 14см? Що буде якщо поставити для а/м тільки з спот. підвіскою? вони під РС пружини, чи -30?

Ще взяв би В6, але ж ціна!!! Я удивлен, взагалі мовчу про Коні.
Шукати всі повідомлення учасника
stg vag Немає
Писатель
***

Повідомлень: 526
Приєднався: Jan 2013

1.8ТAGU.7.5 AMG B03
Повідомлення: #2
28-03-2015 10:56 RE: Вибір амортизаторів А5 Євро

350 евро отдам новые B6Hello!

https://www.drive2.ru/r/skoda/712076/
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #3
28-03-2015 11:07 RE: Вибір амортизаторів А5 Євро

Оголошення бачив Smile і ще в січні на зад...
По якому курсу? Мій бюджет вам приблизно відомий.
Зовсім не підійшли?
Можна л.с.
Шукати всі повідомлення учасника
DimonTV Немає
Писатель
***

Повідомлень: 554
Приєднався: Jul 2009
Киев
Audi
Повідомлення: #4
29-03-2015 10:53 RE: Вибір амортизаторів А5 Євро

Вітаю

Вам потрібні
311 863 - 55мм для автомобилей со спортивной подвеской, для автомобилей со стандартной подвеской

[Зображення: flagmap.php?visited=BYCZEEFIFRDEGRHUITLV...SKSECHUATR]
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #5
29-03-2015 11:05 RE: Вибір амортизаторів А5 Євро

До них і поки схиляюсь. Як я розумію якщо в майбутньому я таки вирішу перейти на РС, ці аморти будуть повністю відповідати діапазону роботи цих пружин. Ну висновок такий роблю виходячи з опису на оф. сайті., але ніяк не з практики...
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #6
14-04-2015 20:06 RE: Вибір амортизаторів А5 Євро

Встановлено і протестовано Smile)
Перед: 311 863 - 55мм - євро, спорт підвіска,
Зад: 310950 також євро, спорт підвіска.
Спочатку по місту було враження, що нічого сильно і не помінялось, навіть стало м'якше, машина завалюється. Проїхав кілометрів 20. Навіть трохи розчарувався. Бо після заміни пружин різниця була відчутна одразу. Але одразу видалась можливість проїхатись Київ - Миколаїв - Київ, а це грубо кажучи вже 1000 км.
І прозріння прийшло! Smile
1. Машина однозначно стала жорсткішою. Не знаю як би було на нових ППД амортах, але в даному випадку чітко відчуваються тріщини, ярочки, горбочки. Авто повторює рельєф нерівностей.
2. Зникла пустота в нульовому положенні керма. На довертання керма в повороті, авто не плужить а довертає.
3. Курсова стійкість на любому покритті, чи то рівненький асфальт, чи то побитий з латками. Звісно в межах розумного.
4. Дуже доставало те, що після заміни на євро пружини підвіска зжималась до упора, на велких хвилях асфальту. Не було різкого пробиття, але чітко було відчутно, що авто вже вперлось в відбійники. Експерементальний участок одеська траса десь за 40 км до Умані, в районі повороту на Поташ, Маньківку, історично завжди роздовбаний шматок дороги. На ППД пружинах проходив на швидкості 130км/год, на Євро пружинах + старі ппд аморти приходилось скидати до 100. З новими амортами на круїзі пройшов на 120 без потреби пригальмовувати.

Висновок: надзвичайно задоволений зробленим вибором! На поганій дорозі в місті, переїзд колій, ям... звісно комфорту малувато, але отримані переваги, все компенсують.

Вийшов такий комплект: задні сайлентблоки передніх ричагів від ауді ТТ (без дирок), євро пружини, вище зазначені аморти, гума мішелін енерджі сейвер R16.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Вибір АЗС YRN 50 11 651 08-11-2019 02:06
Останнє: salex111
Lightbulb Fabia mk1 - перехід з ППД на євро Kostyl 7 3 196 17-07-2019 13:17
Останнє: SergM
  Заміна амортизаторів і пружин RS на Eibach NestorD 5 2 167 13-09-2017 12:43
Останнє: DARVIN
  DRL (ДХВ) на Тур, вибір і підключення Porter 16 5 014 11-10-2013 14:26
Останнє: Юрий 4х4

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1