[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
builse Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 73
Приєднався: Apr 2018

Skoda a5 2.0tdi
Повідомлення: #1221
10-07-2019 17:49 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Так же менял кольца уплотнительные свечного колодца. Первый раз по неопытности заменили только прокладки форсунки, обратился на нормальный сервис, сразу сказали в чем дело и сделали.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Сергей1301 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Apr 2018
Київ
Повідомлення: #1222
11-07-2019 11:06 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(10-07-2019 17:22)zumnuj :  
(10-07-2019 10:29)Сергей1301 :  1.6 диз, течь топлива из под 3й форсунки,говорят это болезнь,клапанная крышка подрезает кольцо. Так ли это спецы?



Якщо кажуть про кольцо яке вставляється в клапанну кришку, то мало б гнати масло, а не паливо. В мене була ситуація, десь в цій темі навіть описував. Помітив що плаває третя форсунка в паливі. Поїхав ди дизелістів, просушили, покатався, визначили що тече з під сальника п'єзоелемента. Днмонтаж 3 і 4 форсунки. Сальник в тій що текла замінили. Поставили форсунки на місце, кільця в клапанній кришці не замінили. Поїхав, через пару сотень км вирішив переріти - форсунка знов плаває, але вже в маслі. Після цього знов демонтаж/монтаж форсунок, але вже з заміною кілець в клапанній кришці. Тепер вме ок - сухо.
Тепер про мінуси. Та форсунка яку розбирали само собою нормальні параметри вже не видає - корекція в районі 1,6-1,8 (ті що не розбиралися 0.2-0.4) при границі в 2.0. Але авто їде, форсунка не стукає, розхід в нормі. Толкові сервіси вже мають стенди де регулюють зазор п'єзоелемнта і відповідно максимально підтягують форсунку до заводських параметрів.

Может тогда есть смысл к официалам?


Вот к стати плохо что нет клубного сто как у меня в фиесте клубе был,где мужики знают все ньюансы и цены демократичиские.


(10-07-2019 17:49)builse :  Так же менял кольца уплотнительные свечного колодца. Первый раз по неопытности заменили только прокладки форсунки, обратился на нормальный сервис, сразу сказали в чем дело и сделали.

Что за сервис?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-07-2019 12:18 Сергей1301.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zumnuj Немає
Писатель
***

Повідомлень: 519
Приєднався: Dec 2015
Тернопіль
Chevrolet Lacetti була, Volkswagen Jetta 1,6 TDI
Повідомлення: #1223
11-07-2019 21:52 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Ну якщо тече форсунка, а не кільце в клапанній кришці то думаю офи зразу і скажуть міняти форсунку. Оскільки форсунки наші не ремонтопридатні, принаймні за офіційною інформацією.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-07-2019 21:53 zumnuj.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
ugn Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Jun 2019

Повідомлення: #1224
Вчора 18:09 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(13-06-2019 10:55)toledo :  ................................................................................​...
Когда авто стоит ночь с температурой +20 в месте хранения есть? А вообще, если те закономерности с полным, полупустым баком есть обьяснение простое, ему легче подавать топливо, так как давление столба жидкости помогает при полном баке или более заполненном. Ревизию его надо сделать полюбому, да и не сеткой единой он живет. А потом уже смотреть дальше, логика у вас совершенно вернаяДружба
Дібрався я, нарешті, до паливного баку, зняв кришку насосу підкачки, а там чистота, дроти живлення насосу/поплавка і три патрубки, лише один патрубок йде на кришку(напірний, до двигуна), а інші два йдуть ніби до іншої половини баку(мабуть перекачка, хз, виділені червоним на фото), як я тільки не викручувався щоб відімкнути ці патрубки, але ніяк не пролазили руки, та ще побоювався сильно відтягувати кришку щоб не відірвати дроти з місць пайки.
   
   
Коротше кажучи, посидівши в гаражі, начитавшись того як люди їх від'єднують, усвідомив одну істину - у всіх статтях де люди розповідали про чистку цього насосу, були проблеми з тягою, обертами на всіх режимах роботи, не тільки на холодну(як у мене), тому зійшовся що трабла не тут. Та й бак був реально чистий, без осаду і в роботі насос чути лише якщо зняти заднє сидіння.

Паралельно з цим, Київ накрило дощами і зниженням температури, і ось закралася ще одна підозра. Двигун став трошки троїти навіть на повному баці(після зниження температури), відчувається різниця з роботою "на холодну" в спеку.
Чи може впливати на це датчик температури палива, що стоїть між фільтром і насосом високого тиску?
   
Якщо поглянути на схему руху палива(у прикріпленні), то крім нього це може бути ще дозуючий клапан чи клапан попереднього нагріву(на колбі фильтру), але це вже починається гадання...
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 18:50 ugn.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 718 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 1 128 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 3 924 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 32 857 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 1 779 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2