Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 862
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1021
31-01-2025 12:23 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Скільки % золи накопилось в DPF?

Ось ще від початку до кінця подивіться це відео для розуміння як працює екологія в сучасному дизелі і які в неї проблеми бувають:
https://youtu.be/0vFzMbi9IOU?si=jzmZDvZcwYU-8GWH

Цей пан заробляє на цьому гроші...., то його справа і його клієнтів...., але багато чого й цікаво-інформативго по ходу пояснює і показує на практиці.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 31-01-2025 12:36 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
McKerry Немає
Ученик
*

Повідомлень: 1
Приєднався: Jan 2025
Хмельницький
Skoda Superb MK3
Повідомлення: #1022
31-01-2025 15:41 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(31-01-2025 11:35)Капа :  19226 - Сажевый фильтр 1 ряда цилиндров
P2002 00 [11101100] - сбой в работе
Индикатор неисправности ВКЛ - Непостоянно - Подтверждено - протестировано после удаления записей
Стоп-кадр:
Приоритетность: 2
Счётчик возникновения ошибки: 4
Пробег: 118800 km
Дата: 2024.12.22
Время: 12:54:08

Частота вращения двигателя: 1515.00 /min
Нормированное значение нагрузки: 45.1 %
Скорость автомобиля: 57 km/h
Температура охлаждающей жидкости: 81 °C
Температура воздуха на впуске: 66 °C
Атмосферное давление: 950 mbar
Напряжение клеммы 30: 14.760 V
Индекс забывания по OBD: 40
Массовый расх. ОГ через систему рецирк. с низким давл.расч.: 3.585
Соотношение разности давлений: сист.рецирк. с низким давлением: 37.7 kg/h
Рецирк. ОГ 2: датчик перепада давления 1: ряд 1: адапт. значение: 19.7 hPa
Рецирк. ОГ 2: датчик разности давлений 1: ряд 1: необр. знач.: 21.9 hPa
Регулятор заслонки ОГ 1: ряд 1: обр. связь по положению - фактич. значение: 80.69 %
Клапан рециркуляции ОГ 2: ряд 1: обр. связь по положению - фактич. значение: 63.59 %
Рецирк. ОГ 2: датчик разности давлений 1: ряд 1: динамич. знач.: 20.5 hPa
У мене була така сама проблема. У Вас неповноціно циркулюють гази. Причиною був забитий радіатор ЕГР та сіточки між сажовим фільтром та радіатором ЕГР. Промивка/заміна радіатора ЕГР (краще заміна, так як має певний ресур і може з часом пропускати охолоджувальну рідину) та обов'язкова чистка сіточки вирішила проблему. Якщо автомобіль не повнопривідний, не важка процедура! Обов'язкова заміна прокладок та хамута.


(23-01-2025 09:44)Капа :  Вітаю, панство! А скільки взагалі живуть ті ДПФ?
Audi a4 b9, з двигуном Deta, пробіг 120тис км. усе життя провела в Швйцарії, заправлялася відповідно там же. І ось на табло з'явився чек, жінка звернулась до місцевих майстрів, ті щось там діагностичним обладнанням подивились та поставили вердикт - заміна.

Поки вихлопна з середини блистить, сажевий фільтр працює. Якщо чорна, тоді під видалення.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 31-01-2025 15:53 McKerry.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 862
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1023
02-02-2025 20:09 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(31-01-2025 15:41)McKerry :  ... У Вас неповноціно циркулюють гази. Причиною був забитий радіатор ЕГР та сіточки між сажовим фільтром та радіатором ЕГР. Промивка/заміна радіатора ЕГР.....
Може бути і таке, доречі.....

(31-01-2025 10:47)Капа :  ....
В такому разі для перевірки необхідно через VAG COM запустити "діагностичний тест", зокрема:
"Базовая установка", "Автоматическая проверка фильтра низького давления системы рицеркуляции", "Прочитать", далі програма попросить натиснути "тормоз/газ" і потім ЕБУ запустить тест.
Якщо все ок, то по завершенні тесту буде напис - "норма", якщо не ок, то буде напис - "не в норме".

Результат "не в нормі", означатиме, що потрібно знімати і мити "ЕГР з радіатором.
Мити чи не мити при цьому DPF, сказати важко, бо скільки % золи там у вас накопилось, ми досі не знаємо....
Демонтаж і мийка/чистка буде не дешевим процесом, але набагато дешевше ніж те, що вам радили на сервісі в умовному Цюриху...

P.S.
Ось ще хороше відео по темі:
https://youtu.be/KSlZf0oOHWQ?si=Y1JqcvSo0aDStKI-

Якщо в авто є система Adblue і заливалась не якісна рідина (або не якісна та ще й без допуску 22241-1), то сітка могла забитися "коксом" і від цієї рідини...
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 03-02-2025 10:01 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 524
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1024
04-02-2025 12:29 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

IDE00432 Сажевый фильтр: время с момента последней регенерации 3.041 H
IDE00434 Сажевый фильтр: масса сажи рассчитана 13.19 g
IDE00435 Сажевый фильтр: масса сажи измерена -0.36 g
IDE00436 Сажевый фильтр: пробег с момента последней регенерации 86.1 km
IDE01407 Сажевый фильтр: расход топлива с момента последней регенерации 5.81 l
IDE04653 Смоделированная температура поверхности сажевого фильтра 73.3 °C
IDE05901 Статистика сажевого фильтра: пробег в цикле накопления 64 km
IDE06059 Сажевый фильтр: масса масляной золы 35.6638621 g
IDE06060 Граница заполнения: заполнение золой сажевого фильтра 80.000 g
IDE06216 Стат. саж. ф-ра: среднее знач. для регулир.темп.ОГ перед саж.ф. -4.0
IDE09339 Предел заполн.саж. фильтра для сервисн. регенерации в движении 40.00 g


(02-02-2025 20:09)wywiadowca1980 :  В такому разі для перевірки необхідно через VAG COM запустити "діагностичний тест", зокрема:
"Базовая установка", "Автоматическая проверка фильтра низького давления системы рицеркуляции", "Прочитать", далі програма попросить натиснути "тормоз/газ" і потім ЕБУ запустить тест.
Якщо все ок, то по завершенні тесту буде напис - "норма", якщо не ок, то буде напис - "не в норме".

Результат "не в нормі", означатиме, що потрібно знімати і мити "ЕГР з радіатором.
Мити чи не мити при цьому DPF, сказати важко, бо скільки % золи там у вас накопилось, ми досі не знаємо....
Демонтаж і мийка/чистка буде не дешевим процесом, але набагато дешевше ніж те, що вам радили на сервісі в умовному Цюриху...

Запустили тест як ви описали, зробили декілька спроб, відповідь ваг-ком одна "Прервано по соображениям безопасности"

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-02-2025 12:32 Капа.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 130
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #1025
04-02-2025 14:22 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

все ніби дуже гарно але який перепад тиску на сажевому? може датчик тиску глючить

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 524
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1026
04-02-2025 15:27 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(04-02-2025 14:22)Misterd :  все ніби дуже гарно але який перепад тиску на сажевому? може датчик тиску глючить
Це воно?
"IDE109817 Значение лямда на входе сажевого фильтра 32,767"

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 130
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #1027
05-02-2025 08:46 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

def pressure або диференціальний тиск, на хх до 5 а краще 1-2

"різниця тиску на холостих зразу після регенерації 1-2, на обертах до 2500 - до 20." якось так приблизно

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 114
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #1028
05-02-2025 14:21 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Cm. Разница давлений противосажевого фильтра ( Different pressure) Где то с 00426- 00440 .. Померь на ХХ и до отсечки на месте 2500


Значения до 3-5 мБар обычно сразу после регенерации, ближе к ее началу на ХХ может быть рабочее и 12-15 без криминала...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-02-2025 14:24 pegasus.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 727 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 833 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 1 016 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 6 032 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 139 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 404 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 651 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 411 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 782 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 707 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1