Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Bi-Led_Lens 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour
Автор Повідомлення
Ce_Mua Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Feb 2021
Київ
Octavia_1,6_AKL
Повідомлення: #1
03-03-2021 20:30 Bi-Led_Lens 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

Вітаю шановне товариство Skod_ніків!
Давно читаю "Skoda Club Ukraine forum", але зареєструвався тиждень тому...
Увесь чей час періодично передивлявся повідомлення форумчан про доробки світла на ТУРах. Сам цім питанням переймаюсь вже майже пять років...з того моменту як став Шкодоводом... Дещо було зроблене...

Але, як кажуть ..."по-порядку"...
(от тільки трошки розберусь як фото викладати)...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-03-2021 02:55 Ce_Mua.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
StaSok Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 085
Приєднався: Jun 2013
АТ
Audi A4 Avant 2.0TDI
Повідомлення: #2
04-03-2021 00:25 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Oktavia Tour

octavia Hello!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ce_Mua Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Feb 2021
Київ
Octavia_1,6_AKL
Повідомлення: #3
04-03-2021 01:43 RE: Bi-Led_Lens 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

Звісно...Честь!
Octavia


Ну то почну трошки здалеку...
Декілька років тому мій коллега, після того як погнув на ямах декілька дисків на своєму Mercedes-Benz (W212), плюнув на все і замовив в Китаї лінзовані фари з LED-модулями..., а рідні, з лінзованим ксеноном продав і забув(його слова). ...і додав - тепер я бачу ями навіть в дощ Cool
Відверто сказати -я не повірив. ...я і далі продовжував їздити з ксеноном, періодично міняючи лампочки і ...лінзи (разок було, бо вигорів рефлектор).
Але думка про це (LED світло) таки запала...
В листопаді місяці знову замінив ксенонові лампочки... Наслухався рекомендацій і встановив "YEAKY+50% 4500K"... Стало краще, але задумався про те, чи є можливість встановити додаткові Bi-LED модулі в штатні місця ПТФ.
Помоніторив "всесвітню паутину" - і "в-лоб" нічого про це не знайшов...
Найближчі теми про встановлення 1,8" лінзованих ксенонових модулів знайшов тут, на цьому форумі, і у київської компанії "Заміна ламп"...
Ну і то добре... Подивився як-то люди робили, і почав думати своє, шукати що є в продажу,...і обміряти фари.
Звісно, на Алі таки знайшов ось це...в двох варіантах виконання і декількох виробників...
[Зображення: Ali_BiLed_2.0.jpg]
Відповідно є 1,8"-BiLed модулі, і 2,0"-BiLed модулі.
Між ним є різниця в ціні, в габаритах і світловіддачі: - 1.8"-3390 Lm ; а 2.0"-4530 Lm
[Зображення: Ali_BiLed_яскравість.jpg]

Але, для себе, зразу поставив за мету, що-би встановити 2.0"-4530 Lm без розборки фари...
Корпус фари - дозволяє, глибина фари-дозволяє, посадочні місця (штатних протитуманних лінз) - також дозволяє все то зробити...


Думав, зважував, про це майже місяць...і таки в грудні наважився - замовив 2,0" модулі. На Алі_Експресі. Вперше там щось купував... Поки моє замовлення йшло десь на "Шовковому Шляху" з Піднебесної, я зайнявся тим, як буду кріпити і регулювати ці модулі в фарі...
Знайшов креслення подібного модуля десь на сайті Білорусі і з того почав моделювати кронштейн, систему фіксації і регулювання... Те, що понапридумував - віддав для оформлення конструктору... Зробили декілька ітерацій креслень. Зробив картонні макети в масштабі 1:1... перевірив на фарі. Але без самих модулів, в "залізі" робити не наважився...
За три тижні прийшла посилка... Перевірив розміри - нібито все гаразд...
Але... Виявилось, що багато-чого потрібно доопрацювати... З урахуванням розташування кронштейна і лінз в фарі, співвісності відносно оптичної осі отвору і оптичної осі лінзи, габаритів магнітної системи приводу шторки "дальнього" і діапазону дії її рухомих частин, ну і що-би була можливість встановлення і регулювання без розборки фари.
Таких ітерацій було чи сім, чи вісім...
Після примірки картонних моделей - кронштейн віддав зробити в залізі...
Матеріал - 1,5 мм. нержавійка...
Виготовили...
Отаке получилось...(нижній правий - то залізний)
[Зображення: Варіанти_картон.jpg]
[Зображення: Кронштейни_МЕТ.jpg]

Підібрав болти, шайби, гайки... Болти під торцовий ключ М4х25, шайби збільшеного діаметру, гайки звичайні і самоконтрящі...
[Зображення: Кронштейн_2_болти.jpg]


Зібрав лінзу з кронштейном докупи (попередньо розвернув під болти центральні отвори корпуса лінзи до діаметра 4,2мм.)...Вийшло отак:
[Зображення: Кронштейн_і_лінза_торець.jpg]
[Зображення: Кронштейн_і_лінза9мм.jpg]
[Зображення: Кронштейн_магніт_шторки.jpg]
[Зображення: Ліза_збоку.jpg]
[Зображення: Магнітна_система_кронштейн.jpg]

Приміряв в фару - все стало:

[Зображення: Відбивач_d46.jpg]
[Зображення: Місце_лінз.jpg]
[Зображення: Тяга_вертикалі.jpg]


Після цього почав думати про те - де розміщати баласти...
Знову почав приміряти все то на фарі - і зрозумів, що в ці фари можливо всьо то розташувати всередині корпуса... Фари, за-для цього, розумний інженер спроектувавПоехали
Але...Потрібно буде продумати послідовність зборки, ну і яким чином закріпити баласт всередині фари.
...і таки зрозумів - є скотч "3М", двосторонній, міліметровий вспінений, який вирішує це питання. Купив... Проклеїв нижні частини корпусів баласту... і подумав про електро-підключення до штатних клем ПТФ.
Заміряв штатні контакти мінусової клеми, зробив ескізи... Виточили деталі з латуні... Просверлили отвори... і впаяв туди контакти (хоча, впаяти туди можна 10 - 15 мм. мідного суцільного дроту)... Щоби тільки була можливість припаяти кабель "мінусу" з баласту і встановити з прокручуванням клему "мінусу" штатної проводки фари.
Для "плюсової" клеми використав кабель з контактами неробочих рідних лампочок... Зпаяв то те все добро... Отак...

[Зображення: Контакти_маси_баласт.jpg]
[Зображення: Контакти2_баласт.jpg]
[Зображення: Контакти3_баласт.jpg]
[Зображення: Скотч_баласт.jpg]


День виділив на встановлення в фари всього того, що було вже приготовлено...
Для себе встановив таку послідовність:
- попередньо зібрав кронштейн з модулем. Зафіксував гайками з двох сторін відстань в 11 мм. між кронштейном і корпусом модуля... Використовував торцові шестигранні насадки на 7 мм. (для гайки М4) з зовнішнім діаметром 11 мм. Бо інші не влазять...;
- завернув провід живлення лінз (на баласті) в сторону підключення виводів лінзи і притягнув той провід стяжкою до кріпильного вуха баласту;
- підготував і обезжирив внутрішню нижню поверхню корпуса фари зі сторони круглого отвору. Дав час висохнути...;
- зняв захисний шар з наклеєного на баласті скотчу...і обережно вклеїв на низ фари той баласт, дивлячись за тим, що-би всередині був зазор в 7-10 мм. до рухомого рефлектора фари...всі провода направлені в сторону круглого отвору;
- відкрутив від рефлектора (саморіз торкс) тягу регулювання в горизонтальній площині;
- встановив штатні саморізи в верхні отвори кронштейну і на них надів по два гумових кільця 4х8 мм.(діаметр внутрішній-зовнішній). На шпильку М4, що стирчить з рефлектору, накинув шайбу і штатне гумове кільце;
- встановив кронштейн з лінзою в рефлектор фари. Позакручував два саморізи торкс до рефлектора і закрутив гайку М4 на шпильці;
- прикрутив до рефлектора (саморізом торкс) тягу регулювання в горизонтальній площині;

[Зображення: Інструм_Hardax_d11mm.jpg]
[Зображення: Контакти2_баласт.jpg]
[Зображення: Кронштейн_і_лінза9мм.jpg]


Підключаємо живлення до ксенонової лінзи і до ЛЕД-лінзи...
...і бачимо

[Зображення: СТГ_Двері_25_см.jpg]

Заміряв різницю СТГ двох лінз і по ксенону настроїв СТГ ЛЕД-лінзи...
Не за раз, ...за декілька підходів методом "послєдоватєльних прібліженій"...
Для цього, "ВВЕРХ-ВНИЗ" регулював нижньою штатною гайкою на шпильці в рефлекторі (верхні два саморізи зажаті крепко). І на знятій ЛЕД-лінзі, гайками на болтах кронштейну виставляв різні дистанції по лівому і правому болту (поворот променя лінзи"ПРАВОРУЧ-ЛІВОРУЧ").


[Зображення: Повернути_10мм.jpg]

Світло КСЕНОНОВОЇ лінзи:

[Зображення: Світло_XEN_двері.jpg]

Світло ЛЕД-лінзи:

[Зображення: Світло_Лінза_двері.jpg]

Світло КСЕНОНОВОЇ лінзи і ЛЕД-лінзи разом:

[Зображення: СТГ_фінал.jpg]



Коли все відрегулював і виставив, тоді остаточно затягнув всі саморізи і гайки... Перевірив все-то ще раз, ну що-би не вертатись і після цього перейшов до наступної частини - "облагораживанію" електропідключення.

[Зображення: Контакти3_баласт.jpg]

До штатної проводки підключив виводи баласту:

[Зображення: Контакти1_баласт.jpg]

Ізолював термоусадкою мінусовий контакт:

[Зображення: Термоусадка_конт_баласт.jpg]

Розібрав роз'єм шторки дальнього Ксенонової лінзи і підпаявся до нього виводами для підключення шторки дальнього ЛЕД-лінзи:

[Зображення: Шторка_пайка.jpg]

Вийшло десь так:

[Зображення: Розпайка_термоусадка.jpg]



Акуратно всі провода розклав в середині корпуса фари:

[Зображення: Укладка_провода_Фара.jpg]

Встановив кришечки:

[Зображення: Кришечка.jpg]

От що з того всього вийшло...
Декілька фото з приміщення, коли ще фара на столі:
Вид зверху - світлорозподіл. Світлодіодна лінза в цій зоні яскравіша:

[Зображення: Led_Xen_верх_стіл.jpg]

Вид на фару:

[Зображення: Світло_стіл2.jpg]

І ще Вид на фару:

[Зображення: Фара_світло_стіл.jpg]


Після всього того встановив то всьо в авто...
Декілька світлин знадвору:

Ближній... Включено на "ближній" обидві лінзи в кожній фарі....
Тоб-то... Два ближніх... До гаража - 30 метрів, до ліхтаря - 60 метрів...
СТГ чітка... На "1,4%" заниження променя обов'язково відрегулювати!!!

[Зображення: БЛИЖНІЙ_Led_Xen.jpg]

[Зображення: БЛИЖНІЙ2_Led_Xen.jpg]

Дальній... Включено на "дальній" обидві лінзи в кожній фарі....
Тоб-то... Два "дальніх"...

[Зображення: ДАЛЬНІЙ_Led_Xen.jpg]

[Зображення: ДАЛЬНІЙ2_Led_Xen.jpg]

....і таки-да - ями видно навіть в дощ

Перевірив температуру Bi-Led лінз - орієнтовно градусів 40 С. Це після години роботи і коли на вулиці +5...
ОТАКЕ...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-03-2021 05:27 Ce_Mua.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Алексей
*****

Повідомлень: 8 077
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #4
04-03-2021 18:43 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

Шикарно!

Skoda Fabia Combi
Seat Ibiza ST
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ce_Mua Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Feb 2021
Київ
Octavia_1,6_AKL
Повідомлення: #5
04-03-2021 19:59 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

(04-03-2021 18:43)Misterd :  Шикарно!
Дякую!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
daemon-s Немає
Классик
****

Повідомлень: 949
Приєднався: Nov 2013
м.Кам'янське (Днепродым)
Octavia Tour 1.6 AKL 2006 + ГБО
Повідомлення: #6
05-03-2021 11:06 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

Rulez
С таким подходом.... Respect
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ce_Mua Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Feb 2021
Київ
Octavia_1,6_AKL
Повідомлення: #7
07-03-2021 03:04 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

(05-03-2021 11:06)daemon-s :  Rulez
С таким подходом.... Respect

Дякую!
Робив все "як для себе"☝️
Ну і щоби перед спільнотою не було соромно.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-03-2021 03:15 Ce_Mua.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ulisss Немає
сомелье всея Донецк
*****

Повідомлень: 9 774
Приєднався: Apr 2008
Луцьк
Polo 1,2 TDi
Повідомлення: #8
07-03-2021 10:13 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

А есть фото с другой стороны?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ce_Mua Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Feb 2021
Київ
Octavia_1,6_AKL
Повідомлення: #9
07-03-2021 12:46 RE: Bi-Led_Lens 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

(07-03-2021 10:13)Ulisss :  А есть фото с другой стороны?

??? З якої сторони...Cool
Нібито з усіх сторін все-то виклав...
Ззовні фара має штатний вигляд... Що ззаду, що спереду, що зверху, що знизу...
Сама лінза (скло лінзи) так-само стоїть як і штатна... Різниці ніякої...
Десь так...

☝️І таки додам ще: - всі фотки клікабельні
...на кожній можна зробити «тиць» - і фотка стане більшою☝️
Отаке...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-03-2021 03:46 Ce_Mua.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ulisss Немає
сомелье всея Донецк
*****

Повідомлень: 9 774
Приєднався: Apr 2008
Луцьк
Polo 1,2 TDi
Повідомлення: #10
07-03-2021 19:31 RE: Bi-Led 2.0" в місця ПТ фар Octavia Tour

(07-03-2021 12:46)Ce_Mua :  
(07-03-2021 10:13)Ulisss :  А есть фото с другой стороны?

??? З якої сторони...Cool

З тоі сторони, з якой інші водії ії бачать на впшому авто
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-03-2021 19:31 Ulisss.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Подстаканник в Skoda Octavia Tour своими руками dimon77 12 5 344 23-09-2023 22:23
Останнє: bo
  Подсветка приборной панели Skoda Octavia Tour 2003 Mr.Serafim 5 2 295 05-02-2022 09:47
Останнє: Mr.Serafim
  Skoda Octavia Tour 2004 - Як підключити кнопки руля Negan 0 1 144 04-11-2021 18:38
Останнє: Negan
  Приборка с Maxi-dot на Octavia Tour Эксклюзив! сирежа 267 170 297 26-09-2020 07:20
Останнє: Deimon
Lightbulb Линзы Valeo New в фарах Octavia tour Khomen 92 95 702 13-12-2019 14:51
Останнє: yuristkonsult
  Усиление тормозов Octavia Tour 1.8Т arstrong 292 143 372 08-10-2019 05:45
Останнє: yuristkonsult
  Создание нормальной (6 МКПП) шестиступки для Octavia tour 1.8T Sad 23 5 952 05-10-2019 13:33
Останнє: Sad
Information Найвищі амортизатори та пружини для Octavia Tour ППД. Gr_Vetal 12 7 155 07-03-2019 15:15
Останнє: SergM
  Установка ASR на Octavia Tour 1.6. Отчет bubenkoff 723 396 085 21-02-2019 09:47
Останнє: Captain
  Установка ESP на Octavia Tour barabaka 274 177 298 04-12-2018 14:19
Останнє: oleg3342

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1