Після заміни блоку бортової мережі
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...tid=127790 почав шукати інші компоненти круїз контроля.
Потрібні наступні компоненти:
1. Підрульовий переключатель з бортовим ком'ютером та круїз контролем. Знайшов на avto.pro б/у в нормальному стані дорестайловий VAG 7H0953503BQ за 768 грн (29$);
2. Роз'єм в блок бортової мережі 6Q0937702A вирішив зколхозити та не купляти . Справа в тім, що з блоком бортової мережі в мене йшли відрізані роз'єми, але роз'єма круїза небуло. Роз'єм XS5 відрізняється від роз'єма XS3 тільки ключем. Беру ножик і просто вирізаю необхідний мені ключ. Фішка гарно защолкується в штатний роз'єм. Вийшло так:
3. Клеми N10335807 необхідні 5 шт (4 в блок бортової мережі і 1 в роз'єм ЕБУ). Купив тут
http://www.audiojack.kiev.ua/dlj…10sht-s...nezdo.html 2 комплекти за 70 грн (2.5$). Рекомендую купляти із запасом так як не завжди з першого разу гарно запіновувалися;
4. Клеми VAG N 907 647 01 необхідно 6 шт в підрульовий переключатель. Купив на екзісті 10 шт за 80 грн (3$). Також рекомендую купляти із запасом;
5. Ущільнювач кабелю у роз'ємі ЕБУ VAG 357 972 740 E також купив на екзісті за 36 грн (1,3$);
6. Діод 1N4007 купив в радіоточці за 1 грн.
7. Дріт автомобільний многожильний
http://www.audiojack.kiev.ua/kab…yj-gibk...oj-1m.html купив 10 м за 60 грн (2.3$)$. Необхідно 6 шт по 1.5 м.
Додатково мені ще потрібно було наступний інструмент який був закуплений намного скоріше для інших цілей:
1. Ізолента тряпчана автомобільна;
2. Паяльник використовував SH72
http://www.aliexpress.com/item/4…042311....c4dSxGDDr;
3. Розпіновувач клем
http://www.aliexpress.com/item/4…042311....c4dSxGDDr;
4. Обжимний для клем — позичив у кума;
5. Біта зірочка М-12 для зняння руля;
6. Тестер;
7. З'ємник на двірники.
За основу взяв схему користувача WhiteImperror з форума
http://www.drive2.ru/l/520015399819935746/, попередньо звірив з Ельзою.
Моя послідовність встановлення круїза:
1. Виготовляємо косу дротів відповідно до схеми. В мене вийшло так:
Я всі піни підписував та декілька разів перевіряв тестером, щоб не було помилки. Дріт від 29 роз'єма до ЕБУ тягнув окремо та обжимав вже після протяжки з моторного відсіку в салон.
2. Знімаємо клему з акумулятора, знімаємо двірники з машини 2-ух точковим з'ємником, так як руками не хотіли зніматися. Знімаємо пластик під лобовим, знімаємо трапецію двірників, знімаємо ЕБУ (в мене ще і газовий ЕБУ), знімаємо шумоізоляцію моторної перегородки та мию її керхером, знімаємо саму перегородку моторного щита.
Це все робиться для зручності виконання робіт. Проколюю невеличку дирочку, яку надалі замащую автомобільним силіконом, в заглушці біля основної коси дротів та протягую раніше підготовлений дріт від ЕБУ в салон. Через моторний щит веду дріт біля основної коси. Мені дуже не сподобалося місце виходу основної коси з моторного щита під капот. В цьому місці завжди волога та грязь. Все гарно там вимиваю та вичищаю.
3. Знімаю руль з подушкою, відключаю та знімаю підрульвий переключатель.
4. Протягую готову косу від блоку бортової мережі до рульової колонки. Туди ж протягую дріт від ЕБУ.
5. Обжимаю піни на дроті від ЕБУ з обох сторін.
6. Знімаю роз'єм з ЕБУ (потріно потягнути пластинку збоку) та знімаю з роз'єма захисні кришки. Виковирюю заглушку 24 роз'єма (3 пін 2 ряду, біла заглушка зі сторони ключа) інструментом для розпіновування клем. Сам ключ прижимної платини пінів в мене чомусь був відсутній, тому я просто прижимну пластину маленькою викруткою потянув вправо, вставив обжатий пін на який попередньо був одітий ущільювач, цією ж викруткою пластину потянув вліво щоб зафіксувати піни.
7. Збираємо все під капотом та переміщуємося в салон.
8. Розбираємо роз'єм підрульвого переключателя та запіновуємо наші нові піни (мають 2 рази щолкнути) та збираємо роз'єм.
9. Переставляю підрульове кільце з старого підрульового переключателя на новий та встановлюю на місце. Збираю пластик руля, ставлю на місце руль та подушку безпеки.
10. Саме на зручне та не дуже красиве на мою думку вийшло з'єднання 28 піна підрульового переключателя та педалі зчеплення. Там просто дуже мало місця. Попередньо планував розпінувати пін синьо-червого дроту та обжати 2 відразу. Але в моєму випадку пін ніяк не хотів вилазити з фішки, а ламати я не хотів, тому я просто зняв трішки ізоляції з даного дроту, намотав дріт який іде з 28 піна, все запаяв та гарно заізолював. Для зручності прийшлося зняти панель запобіжників.
11. Все перевіряю, закріплюю косу дротів щоб нічого не болталося.
12. Накидую клему акумулятора, загружаю ноутбук, запускаю Васю. Даю пошук несправностей по всіх блоках. Помилок не знайдено. заходжу в блок 01 — Вхід 11- ввожу код активації 11463 (кому потрібна деактивація то код 16167).
13. Відповіддю на код було наступне: ЕБУ прийняв ваш код. Перезаходжу в 01 блок і бачу букву G в назві компонента.
14. Заходжу в блок 01 — Виміри — група 066. І тестую круїз — при будь-яких діях — вмикання круїза, натиснення кнопок SET, RES чи натиснення на педалі зчеплення та тормозу змінюються в на екрані біти. Перевіряю щоб реагувало на все.
15. Збираю все що ще не зібрано і на дорогу пробувати.
Круїз на фабії працює так:
Кнопка On, Off — вмикає та вимикає круїз. Там ще є проміжне положення — вимикає круїз до натиснення кнопки RES.
Після того як натиснули ON система готова до запам'ятовування швидкості. Набрали необхідну швидкість, втикнули необхідну передачу, натиснули SET. Далі можна відпускати педалі, машина сама буде тримати задану швидкість. Під час роботи круїза якщо натиснути на RES (+) та SET (-) то це збільшить/зміншить швидкість на круїзі на 2 км/г. Також можна їх зажати — машина буде пришвидшуватися або сповільнюватися поки держите кнопку. Якщо під час роботи круїзу натиснути на педаль газу то машина пришвидшується, якщо педаль відпустити то машина сама повернеться до швидкості яка була задана попередньо (корисно під час виконання обгіну). Якщо натиснути, або на педаль зчеплення, або на педаль тормозу круїз відключається до натиснення кнопки RES. Після натиснення RES машина сама повертається до заданої раніше швидкості.
Деякі особливості роботи круїза які я для себе визначив:
1. Після натиснення педалі тормозу якщо натиснути RES на малій швидкості, то автомобіль повертається до швидкості яка в пам'яті і робить воін це з великим прискоренням (інколи ефект вдавлювання в сидіння). Кнопку RES потрібно натискати на відповідній передачі так як в мене не автомат і машина сама не перемикає передачі.
2. Круїз на фабії не адаптивний — машина не бачить попередні машини і не буде регулювати швидкість відповідно до них. Потрібно бути уважним на дорозі.
3. Нажаль немає кнопок запам'ятати різні швидкості на круїзі і далі їх вибирати (1 — 50 км/г, 2-90км/г, 3-130 км/г). Було б зручно.
4. Круїз сильно зменшує втому водія на трасі це факт.
Трішки бухгалтерії — круїз із заміною блоку бортової мережі обійшовся в 1800 грн (67$). Вважаю що комфорту добавилося далеко не на ці гроші.