Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера
Автор Повідомлення
AlexGritsenko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 15
Приєднався: Nov 2022

Повідомлення: #1
17-11-2022 01:31 Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

Шановні форумчани, вітаю!

Така історія. Суперб 2011, механіка. Останні роки три мене напрягали періодичні струси двигуна (або чогось біля нього) під час його вимикання. Це суміш струсу та вібрації, щось наче продовжує докручуватись після глушіння, іноді сопроводжувалось навіть несильною "бавовною" із вихлопної. Я також помічав, що цей гуркіт проходив сам по собі переважно літом при більш високих температурах повітря - така дивна особливість. Із пониженням температури вібрація та струс поверталися знов. Всі експерти як один (різні СТО, гаражі та навіть офіціал) вказали на вмираючий маховик, деякі з них вказували на характерний цокіт маховіка на холостих, але я, чесно кажучи, того сам не чув. Тим паче пробіг був біля 200 тисяч, наче строк для таких маховіків йти на заміну.
Паралельно роки два тому з'явились проблеми із западанням педалі зчеплення. Змінив головний циліндр під педалю, прокачували систему зчеплення декілька разів, але якщо краще і ставало, то не надовго. В решті цією осені педаль почала западати дуже неприємно і непередбачено посеред дороги - і я вирішив, що настав нарешті той момент, щоб змінити зчеплення та маховік все разом та здихатись обох проблем одним махом.
Вибор мій пав на комплект вижимний-корзина-диск-маховік від Sachs, все по VIN, кожна деталь. Стояв Luk. Замінили. Майстер вказав, що маховік, дійсно, вже зношенний (ход на 11 зубів), диск більш-менш, корзина теж, але була повністю розкрита (розведена) чогось, що не характерно для норм стану диска. Вижимний вже теж ось-ось почне гудіти, але наявних ознак проблем із ним не було.
Після заміни старі вібрації "маховіка" нікуди не поділись, почались нові проблеми із зчепленням: сильні вібрації на кузов при троганні, перемиканні на другу, задню. Педаль тепер не провалювалась, як раніше, але стала жорсткою - короче, щось не те.. Перевірив подушки на двох СТО (оглядали,не знімаючи, методом розкачування та смикання агрегату), зробив діагностику паливної - все в нормі. Нарешті , завдяки Ютьюбу, до мене дійшло, що майстер не взвів у початкове положення самопідвідну корзину Sachs, бо він "і гадки не мав, що вона самопідвідна". Повернув машину на СТО, декілька разів вони розбирали-збирали коробку, взводили корзину, ставили - зчепа буксувала, знову знімали, возили її кудись на інше СТО, її там інші "специ" взвели - поставили. По факту тепер в мене вібрації при троганні зникли, але "веде" зчеплення: з трудом переходжу на першу передачу з другої, коли машина у русі на невеликій швидкості. З місця перша вмикається нормально. Розумію, що проблема скоріш за все, залишилась в некоректно взведеній корзині, треба знову лізти у коробку.

А тепер мої питання:
1. Чому стучить мій новий маховік? І чи це маховік взагалі стучав весь час і тепер продовжує стучати після заміни новий так само?
2. Чи може некоректна робота зчеплення бути причиною стуку маховіка в принципі?
3. Коли мій горе-майстер зняв перший раз їм встановлений новий комплект, то ми побачили, що тече також встановлений ним, новенький сальник коленвала, сальник і тижня не від'їздив і почав текти. Хоча старий не тік на 240 тисячах пробігу. Майстер звернув увагу на "продольний люфт коленвала": якщо штовхати за шків з іншого боку двигуна, то чутно глухі поштовхи коленвалом по сальнику із середини. При заміні сальника в другий раз замірили люфт коленвала (штангенциркулєм!) і він склав 0,9 мм.
То в мене питання: чи може такий люфт коленвала бути причиною стуку маховіка та течі сальника?
4. Можливо, причина стуку двигуна при глушинні все ж таки у подушках? І це не маховік стучить взагалі? Останнім часом, рухаючись на другій, при легкому натискані та отпускані педалі газу чую щось разово клацає. Нажав - клац, відпустив -клац. Може десь у підвісці, а може це і двигун так гуляє?
5. Що робити із горе-майстром, як би Ви поступили на можму місці? Везти машину, щоб розбирав коробку знов і воював з зчепою далі, доводячи до ума по рекламації, чи треба везти комусь іншому однозначно? Яке СТО зможе в цій ситуації допомогти?
Дякую за Ваші ідеї та поради!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 109
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #2
17-11-2022 07:31 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

Я думаю що не правильно були підібрані запчастини, якщо стояв маховик Luck, то мав і ставитися він, а не Сакс. Крім того, потрібно було їхати не до ламайстра, а до кваліфікованого спеціаліста. Щодо вібрації, то справа реально може бути у подушках двигуна або навіть у внутрішніх шрусах (тришипах). Територіально де знаходиться авто? Зараз ставити притензію майстрові на усунення несправності, в іншому випадку їхати до перевірених спеціалістів які виконують такі роботи в повсякденному житті або на офіційний дилер.Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
AlexGritsenko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 15
Приєднався: Nov 2022

Повідомлення: #3
17-11-2022 10:09 Sad RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

(17-11-2022 07:31)Gr_Vetal :  Я думаю що не правильно були підібрані запчастини, якщо стояв маховик Luck, то мав і ставитися він, а не Сакс. Крім того, потрібно було їхати не до ламайстра, а до кваліфікованого спеціаліста. Щодо вібрації, то справа реально може бути у подушках двигуна або навіть у внутрішніх шрусах (тришипах). Територіально де знаходиться авто? Зараз ставити притензію майстрові на усунення несправності, в іншому випадку їхати до перевірених спеціалістів які виконують такі роботи в повсякденному житті або на офіційний дилер.Hello!

Дякую за поради, шановний! Про внутрішні шруси теж думав...
Щодо вибору запчастин: вже переговорив з декількома постачальниками, з двома офіціалами, перелопатив купу інфи в Інтернеті - загальна думка, що Сакс може без проблем ставати на місце Люка, але не бажано міксувати комплект (по типу маховик Сакс-зчепа Люк, або навпаки). Самі деталі особисто розглядав перед встановленням, коди перевіряв на оф.сайті ZF та вигуглив все, що можна - предратися нема до чого. Якість товару - на мій погляд - на висоті, все нове, із заводськими штампами, маркуванням та гравіровкою. Не довіряти постачальнику запчастин теж не маю підстав: вже 4 роки купую тільки в нього всі запчастини (як оригінали, так і адекватні аналоги) - проблем взагалі не було.
Щодо вибору самого СТО: Ви будете здивовані - я довго зважував та аналізував - і йшов до конкретно цього майстра повністю свідомо, бо людина не раз займалась до цього моїм авто, порядна та відповідальна у всіх питаннях, також із досвідом проведення робіт по заміні зчеплення, але...."з моїм випадком зіштовхнулась вперше", тобто він міняв раніше таки зчепи клієнтам, але не знав, що такі Сакси самопідвідні і що до них має бути відповідне ставлення!))) Тим не менш, майстер та СТО від мене не відхрестились, намагаються виправити цю проблему самотужки поки, вже задумуються здавати мій комплект на рекламацію представнику постачальника, бо впевнені у своїх здібностях та грішать на можливий заводських дефект зчеплення..

Але по суті питання: чому стукотить новий маховік Сакс, так само, як стукотів до цього старий Люк? Щось йому заважає ззовні, щось "тисне" на нього, що саме? Або це стучить взагалі не маховік, а щось інше зовсім поруч (шруси, подушка?). Невже, це некоректно підведена корзина зчеплення притискає свій внутрішній прижимний диск занадто близько до маховіка - і той від цього вібрує при вимкненні двигуна? До речі, вібрації ці відбуваються як при вижатій педалі зчеплення, так і при не вижатій.

Чи може бути причиною стуку маховіка "люфт коленвала" в принципі? Чи коленвал не вбиває маховік, а, навпаки, маховік вбиває коленвал?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-11-2022 10:19 AlexGritsenko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 109
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #4
17-11-2022 11:57 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

А територіально де авто?
Не думаю що справа в колінвалі.
Ще реально можуть робити мозок внутрішні шруси (тришипи) або подушка.
Проблема ще в тому що майстер з цим не стикався, він просто вчиться на цьому авто.
Думаю хтось з більш технічно грамотних на форумі щось порадить.Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
AlexGritsenko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 15
Приєднався: Nov 2022

Повідомлення: #5
17-11-2022 12:17 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

(17-11-2022 11:57)Gr_Vetal :  А територіально де авто?
Не думаю що справа в колінвалі.
Ще реально можуть робити мозок внутрішні шруси (тришипи) або подушка.
Проблема ще в тому що майстер з цим не стикався, він просто вчиться на цьому авто.
Думаю хтось з більш технічно грамотних на форумі щось порадить.Hello!

Територіально - місто Київ.
Якщо підкажуть шановні форумчани адекватних спеців по цій частині - буду дуже вдячний!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Artur_A5_BKD Немає
Классик
****

Повідомлень: 816
Приєднався: Sep 2019
Киев
Kodiaq 2.0TSI
Повідомлення: #6
17-11-2022 14:05 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

У партнерах клубу є спеціаліст по ВАГам.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 109
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #7
17-11-2022 14:22 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

Ось
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...77&page=13

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
AlexGritsenko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 15
Приєднався: Nov 2022

Повідомлення: #8
18-11-2022 12:36 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

(17-11-2022 14:22)Gr_Vetal :  Ось
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...77&page=13

Дякую! Це ті хлопці, котрих рекомендують?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 620
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #9
18-11-2022 20:07 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

(18-11-2022 12:36)AlexGritsenko :  
(17-11-2022 14:22)Gr_Vetal :  Ось
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...77&page=13

Дякую! Це ті хлопці, котрих рекомендують?
Рекомендують їх (дислокація на ДВРЗ) та ще СТО "2 Саши" біля метро Червоний Хутір.
Я б зробив діагностику і там і там й далі приймав би рішення, що/у кого далі Wink

P.S.
Якщо матимете бажання, було б цікаво почитати в цій темі ваші думки по факту відвідин обох цих рекомендованих "автосервісів".
Впевнений, що форумчанам буде актуальна ваша об'єктивна думка так як тема "діагностика" дуже специфічна на багатьох наших СТО.

Ну і будьте фінансово готові до фрази "только вскрытие покажет, что там может быть..."
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-11-2022 20:18 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
AlexGritsenko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 15
Приєднався: Nov 2022

Повідомлення: #10
18-11-2022 21:37 RE: Superb TDI 2.0 причини вібрації демфера

(18-11-2022 20:07)wywiadowca1980 :  
(18-11-2022 12:36)AlexGritsenko :  
(17-11-2022 14:22)Gr_Vetal :  Ось
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...77&page=13

Дякую! Це ті хлопці, котрих рекомендують?
Рекомендують їх (дислокація на ДВРЗ) та ще СТО "2 Саши" біля метро Червоний Хутір.
Я б зробив діагностику і там і там й далі приймав би рішення, що/у кого далі Wink

P.S.
Якщо матимете бажання, було б цікаво почитати в цій темі ваші думки по факту відвідин обох цих рекомендованих "автосервісів".
Впевнений, що форумчанам буде актуальна ваша об'єктивна думка так як тема "діагностика" дуже специфічна на багатьох наших СТО.

Ну і будьте фінансово готові до фрази "только вскрытие покажет, что там может быть..."
Hello!
Тобто експериментувати - так експериментувати до кінця (кінця авто)?)) "згоріла хата - гори і сарай!")))
Машину треба доводити до ума однозначно! Я з цими грюками-стуками, СТО і їх майстрами вже сам непоганим діагностом стаю )) Сьогодні сідаю в таксі Пассат 2010 року, 1.9 тді, їдемо, розповідає водій, як загнав тачку з Фінляндії, вже 400к+, але вкладень жодних не просила за два роки, як купив, бо євро сервіс був до цього, панімаєш, всє дєла.. я запитую: "а що вона у Вас так вібрує і торохтить, як зчеплення відпускаєте? Я розумію, дизель, має трохи давати гучності, але ж не так?" Каже: "та ні, все норм, то я газу мало дав!")) виходжу із таксі, прислухаюсь: його вже на холостих трясе і звук, я такого не чув, як від старого радянського пилесоса, і цокіт маховіка - перший раз я почув маховік "в роботі")) - оркестр машина короче!
Так от: водій і не париться, їздить, радий по вуха і впевнений, що зірвав джек-пот у Фінляндії)) а тут вимагаєш від своєї ідеалу!))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-11-2022 22:38 AlexGritsenko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  А7 тормозить сама без причини. Дмитро 2225 15 693 14-12-2023 23:35
Останнє: wywiadowca1980
  Вібрації Octavia Tour 1.6 AKL Andriy_s 39 11 900 21-03-2019 13:20
Останнє: Taurus1
  Різкий розряд АКБ і його причини. zumnuj 23 3 178 19-02-2019 17:37
Останнє: SergM

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1