Всім привіт.
Знаю, що якби "не на часі", що якби "є проблеми важливіші", але, все ж таки, вирішив запитати тут.
Є авто. Пассат Б6. 2006-2007 р.в. 2,0 ТДІ, Варіант (хоча, думаю, це не важливо). Сідає акумулятор. Через пару днів висідає в нуль. Якщо їздити щоденно, то навіть би і не зауважив. Але якщо раз в неділю, то лихо. Не заведеш. Проблема є давно. Але мене особо не турбувало, бо їздив постійно. Зараз ситуація змінилася. Приїжджаю додому, і авто стоїть неділями, так як їжджу електричкою. Один акумулятор вже вбив, за два роки. Купив новий. Розумію, що і йому буде кірдик, з таким підходом. Що робити?
З того, що було зроблено, які причини (на мою думку), і як я її вирішував:
1) Поставив китайський ГП (тобто магнітофон з навігацією і телефоном). Викинув RSD330 на 6 дисків з МП3, втулив китайця. Можливо тоді проблеми і почалися. Але не скажу точно, бо їздив нон-стоп. Хоча траплялося і простояти на парковці фірми з неділю другу, поки був в відрядженні, і проблем не пам'ятаю. Перше, що пам'ятаю, то як був в Німеччині 1,5 місяця, а авто стояло в Польщі, тоді приїхав і не завівся. Навіть не відкрився...
Проводів на підключення червоних і жовтих немає. Є плюс, мінус, і Кан-шина. Маю адаптер Кан-шини. Блочок, який з Кан-шини витягує сигнал на ввімкнення-вимкнення запалювання, ввімкнення світла, задньої передачі, ручного гальма, може ще чогось. Все це працює від кан-шини. І після адаптера передається в ГП, по стандартним кольоровим проводам (жовтий, червоний на живлення, помаранчевий на світло, рожевий на ручник і т.д). Працює стандартно: при вимкнення запалювання - гасне, при ввімкненні починає працювати. Настройки радіо, еквалайзеру, і інше зберігаються. Пробував гасити його вручну, перед вимкнення запалювання, ситуації не змінило.
2) Поставив саб, активний, але заживив його з заднього акумулятора (маю два, задній на Вебасто).
3) Після виявлення проблем, відключав фізично і саб, і головний пристрій (мафон) - не допомогло. Акумулятор сідає.
4) При пошуках витоку струму, нічого не знайшов. На жоден з запобіжників реакції зменшення струму витоку не побачив.
5) Під час ковиряння в авто, зауважив що є тихеньке клацання в районі бардачка. Як реле клацає. Десь через 40сек. Два рази. Тоді ж бачу миттеве збільшення струму витоку. Здається там десь блок комфорту стоїть?
6) Струм витоку, після замкнення всіх дверей, кінцевиків капоту (ну бо ж відкритий), і т.д. десь біля 0,8-1,0А. І це через 20-30хв, як мінімум.
7) На днях замінив Gateway. Був 3C0907530С, замінив на 3C0907530Н. Якби мало б допомогти. Але не допомогло. Далі клацає, і струм на вимкненому і потухшому авто біля 1А.
8 ) Пробував перекодувати блок CAN-шини (він же Gateway), він же блок 19. На свій розум все поставив вірно. Помилок блок не видає. Але не допомогло.
Що робити, де копати не знаю. Але хотів би запитати у знаючих: при кодуванні блоку 19 що робити з пунктом "Радіо"? Бо радіо немає. Тобто є, але не заводське. Маю його ввімкнути? Чи ні? І з іншими сумнівними блоками як робити? Бо в авто була клавіатура і телефон. Але я їх викинув, за непотрібністтю. Відімкнув блок телефону, який був під пасажирським сидінням, вимкнув з
19го блоку. Що роблю не так? Де і куди копати?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 22-02-2023 23:07 Юрий 4х4.)
|