Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
новые правила для лисапетов
Автор Повідомлення
LeeMessiah Немає
Писатель
***

Повідомлень: 646
Приєднався: Oct 2007
Киев
VW T3
Повідомлення: #1
08-06-2010 19:50 новые правила для лисапетов

Доповнити пункт 2 підпунктом 2. 15 в редакції:
Власники транспортних засобів зобов'язані знати, хто керував їх транспортним засобом в будь-який момент часу (за
виключенням випадків незаконного заволодіння), при
необхідності записувати ці відомості в спеціальний журнал і
повідомляти їх на вимогу посадових осіб ДАІ
(пропозиція велоасоціації м. Києва)

6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які
досягли 16-річного, на велосипедах самостійно – з 14-річного
віку. Особам 8-13 річного віку дозволяється рухатися по дорогам
під наглядом дорослих велосипедистів, що знаходяться спереду і
позаду колони, або у супроводі автомобіля ДАІ, або технічної
допомоги.
(пропозиція Мінсім'ямолодьспорт та групи велосипедистів м.
Києва)

вилучити пункт в) – пропозиція велоасоціації м. Києва
в) рухатися по тротуарах і пішохідних
доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих
велосипедах під наглядом дорослих);

8.7.8 Світлофори можуть керуватися самими учасниками
руху за допомогою кнопочного пульту (пропозиція велоасоціації
м. Києва)

Слід враховувати, що у разі екстреного виконання маневру,
водії двоколісних транспортних засобів, не обладнаних
сигналами покажчиків повороту чи гальмування можуть не
подавати попереджувальний сигнал.
(пропозиція групи велосипедистів м. Києва)

пункт 10. 3 доповнити абзацом в редакції:
Якщо сигнал про перестроювання праворуч подає
велосипедист, водії інших транспортних засобів повинні дати
йому дорогу.
(пропозиція велоасоціації м. Києва)



++++ Это вообще шедевр!

Доповнити пункт 11.13 абзацом:
Велосипедистам дозволяється рух по тротуарах і
пішохідних доріжках, надземним, підземним і регульованих
наземним пішохідних переходах, не створюючи перешкод для
руху пішоходів і зі швидкістю, яка дає можливість негайно
зупинити велосипед. Якщо водій не певен в своїй здатності
керувати велосипедом на низькій швидкості, а також на
нерегульованих пішохідних переходах, він повинен зійти з
велосипеда і вести його в руках
(пропозиція велоасоціації м. Києва)

Доповнити пунктом 11.18 у редакції:
11.18 Велосипедистам дозволяється виконувати лівий поворот
в один прийом:

(имеется ввиду, поворот налево из крайнего правого положения)

Доповнити пункт 13.3 абзацом в редакції:
При випередженні велосипедів і мопедів інтервал повинен
становити не менше 1 метра при швидкості випереджаючого
автомобіля до 60 км/год і не менше 1,5 метра при більших
швидкостях. Якщо дорожня обстановка не дозволяє
випередження з таким інтервалом, водій повинен зменшити
швидкість і перед випередження переконатися, що водій
велосипеда або мопеда бачить його транспортний засіб і
поступається дорогою
(пропозиція велоасоціації м. Києва)

Доповнити пунктом 27.6 в редакції:
27.6 Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на
автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим
учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та
велосипедної доріжки.
(пропозиція групи велосипедистів м. Києва)

Запровадити новий знак 1.40 "Небезпека падіння двоколісних
транспортних засобів"
Знак встановлюється в місцях, де внаслідок пошкодження
покриття дороги, наявності рейкових шляхів або з інших
причин збільшена ймовірність падіння двоколісних
транспортних засобів. Водіям таких транспортних засобів слід
проявляти обережність і утримуватися від різких маневрів.
Іншим водіям – тримати безпечну дистанцію до попередніх
двоколісних транспортних засобів, щоб вчасно загальмувати у
випадку їх падіння
(пропозиція велоасоціації м. Києва)

Місце на велосипедних і пішохідно-велосипедних доріжках,
де є предмети, що знаходяться над поверхнею доріжки на
висоті менше 250 см. При під’їзді до такого місця велосипедист
має пригнути голову або спішитися. (пропозиція велоасоціації м..
Києва)

Запровадити новий знаки 2.7.1 та 2.7.2 "Перевага
велосипедистів"
Місце, де велосипедисти, що перетинають смугу руху,
мають перевагу перед транспортними засобами, які рухаються
по ній, а також місце, де механічні транспортні засоби
перетинають велосипедну смугу.
(пропозиція велоасоціації м.. Києва)

Запровадити новий знак 3.44 "Випередження двоколісних
транспортних засобів заборонено"
Ділянка дороги, де, внаслідок габаритів правої смуги руху,
заборонено виконувати випередження двоколісних ТЗ без виїзду в
другу смугу. В зоні дії цього знаку водії мають або
перестроюватися з виконанням всіх заходів перестороги в другу
смугу для випередження двоколісного ТЗ (або виконувати обгін),
або утриматися від цього маневру.
(пропозиція велоасоціації м. Києва)

Запровадити новий знак 5.65 "Велосипедистам виконувати лівий
поворот в один прийом"
Перехрестя, на якому дозволено виконувати лівий поворот з
правої смуги, а, отже, велосипедисти мають право виконувати
цей маневр на загальних засадах.

сперто отсюда http://vwbus-club.org.ua/forum/viewtopic...37#p125637

Служить бы рад, прислуживаться - тошно...

Белый VW T3

8 066 555 семь шесть пять семь
Виталий
Шукати всі повідомлення учасника
GeX Немає
Писатель
***

Повідомлень: 726
Приєднався: Nov 2005
Киев
AWT 20v turbo
Повідомлення: #2
10-06-2010 13:38 Ответ: новые правила для лисапетов

Сам катаюсь на вело, но в написании сего бреда в качестве предложений не принял бы участия))) Где мой пульт от светофора?Упал и качаюсьУпал и качаюсьУпал и качаюсь
Шукати всі повідомлення учасника
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #3
10-06-2010 14:21 Ответ: новые правила для лисапетов

Был свидетелем ситуации. Машины припаркованы в ряд, одна за одной на краю проезжей части, в Виннице возле больницы Пирогова. В оду сторону остаётся ещё две полосы и в другую тоже. Вижу спереди Mitsubishi Grandis этого года (тоже припаркованого) просвет, паркуюсь. Только вышет из машины, слышу удар. Оборачиваюсь: велосипедист ударяется в зеркало мыцика, падает (хорошо, что никто на голову сзади не выехал) и педалями или чем то другим, оставляет глубокие две царапины с вмятинами на дверях Грандиса. Встал, обтрепался, начал ровнять колёса восмёркой ногой, поизвенялся перед водителем и МЕДЛЕНО УКАТИЛ!!! Мужик вылез в шоке. Поправил зеркало, смотрит на дверь и чешет затылок. потом сел за руль, раз пять через окно смотрел на царапину. Посоветуйте, что делать в даной ситуации, не дай Господь.

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
GeX Немає
Писатель
***

Повідомлень: 726
Приєднався: Nov 2005
Киев
AWT 20v turbo
Повідомлення: #4
10-06-2010 15:51 Ответ: новые правила для лисапетов

А что делать?! Велосипедист - полноценный участник дорожного движения. Следовательно, то, что случилось можно квалифицировать как ДТП.

Просто вопрос в другом. Требования тех же ассоциаций велосипедистов будут обоснованы, когда муниципальные власти оборудуют специальные велодорожки (как это практикуется в Европе). Более того, таких требований будет существенно меньше по причине их реализации при создании таких дорожек. С другой стороны, внесение подобных изменений в ПДД не имеют никакой логики, пока велосипедист не будет переведен в отдельный ранг на своем «куске дороге».
Это каста, сгоняемая пешеходами на дорогу, а водителями на тротуар)))

Вы думаете, насколько бы уменьшились шансы «встречи» с Грандисом, если бы он ехал по своей выделенной полосе, в которой невозможно движение ни транспорта, ни пешеходов, а пересечение с такой полосой осуществляется на основании общих ПДД?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 10-06-2010 15:55 GeX.)
Шукати всі повідомлення учасника
elected Немає
Молодой кочевник
*****

Повідомлень: 1 670
Приєднався: Jan 2010
Київ
Octavia С200 Kompressor
Skype IDaleksander_kov
Повідомлення: #5
10-06-2010 16:44 Ответ: новые правила для лисапетов

Тоже считаю велосипедистов участниками дорожного движения. Необходимо вызывать ГАИ и составлять протокол ДТП. Даже если не расценивать царапины как ДТП - все равно, порча чужого имущества. Человек обязан ответить по закону. Сам являюсь также велосипедистом, но ездить предпочитаю по тротуарам. И мне безопаснее и не нервирую водителей авто Smile

Octavia A5 2.0 TDI -> MB C200K SportCoupe
099 061 15 63
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Мавпун Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 389
Приєднався: Jun 2008

Tour 1.9 TDI AGR 66/90,
Повідомлення: #6
11-06-2010 06:13 Ответ: новые правила для лисапетов

стал на дорогу, независимо на каком трансопорте - ты участник дорожного движения со всеми вытекающими последствиями.
Шукати всі повідомлення учасника
SmartJean Немає
Старожил...
*****

Повідомлень: 1 570
Приєднався: Jul 2005
Киев-Вишнёвый
Octavia Combi 1.8T > Yeti TDI
Повідомлення: #7
11-06-2010 08:05 Ответ: новые правила для лисапетов

А я всё больше по дорогам катаюсь, чтоб пешеходов не пугать и по бровкам не прыгать. Но реально бывает стрёмно - у нас народ не привык к велосипедистам, и полноценными учасниками дорожного движения их не признаёт...

После поездки по Германии прозрел от того как всё чётко организованно - отдельные велополосы, со своими велосветофорами. Велосипедов ОЧЕНЬ много, особенно в Берлине. По тротуарам на велосипедах не ездят.

зы По поводу кнопок-пультов от светофоров - в Дрездене нам рассказывали что у них такие есть в автобусах городских: если перекрёсток пуст - водитель имеет право включить себе зелёный дабы не отставать от графика. Но за злоупотребления строго наказывают!
Шукати всі повідомлення учасника
vav Немає
...дитя хаоса...
*****

Повідомлень: 2 029
Приєднався: Sep 2007
Киев
Škoda Octavia Tour 1.6
Повідомлення: #8
11-06-2010 08:34 Ответ: новые правила для лисапетов

За рулем велосипеда с малых лет. И с 14 лет езжу по дорогам: как в Киеве так и за городом.Поехали ИМХО половина из предложенного вело-ассоциацией - полнейший бред. Оцтой
Из всего могу сказать, что у нас водители к друг другу относятся мягко говоря враждебно, а про велосипедистов вообще молчу…
Ездить по тротуарам не люблю – потому как это создает проблемы для комфортного движения пешеходов + дети + пару раз чуть не столкнулся с велосипедистами, которые неадекватно неслись на всех порах.
Чтобы было комфортно, а главное безопасно для всех – надо строить велодорожки как в цивилизованных странах. Только недавно вернулся из Европы и видел как это происходит в Дрездене, Вене, Праге. Есть и светофоры для велосипедистов и перекрестки со знаками (запрещающими или разрешающими движение) и велодорожками и самое главное культурой, которой к сожалению, у нас на дороге и не пахнет.
В связи с этим не голосовал бы ни за один из этих пунктов!

Úspěch, který trvá
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-06-2010 08:35 vav.)
Шукати всі повідомлення учасника
elected Немає
Молодой кочевник
*****

Повідомлень: 1 670
Приєднався: Jan 2010
Київ
Octavia С200 Kompressor
Skype IDaleksander_kov
Повідомлення: #9
11-06-2010 09:02 Ответ: новые правила для лисапетов

Уважаемый, о чем вы говорите... тут автодорожки сделать не могут, а вело уж тем паче Very Happy

Octavia A5 2.0 TDI -> MB C200K SportCoupe
099 061 15 63
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Новые чехлы на авто ERKA 30 10 810 26-05-2019 12:10
Останнє: autodetacker
  Как общаться с ГАИ: главные правила Алекс. 32 9 460 11-07-2014 16:50
Останнє: Медведь
  У Німеччині схвалені нові правила для реєстру водійських порушень. Шкодчук 0 1 029 05-07-2013 21:18
Останнє: Шкодчук
Thumbs Up Новые пакетные предложения на Octavia rjrjntyrj 23 6 723 21-10-2012 20:22
Останнє: mara_on_
  В Украине изменились правила регистрации авто Karbon 7 3 211 06-07-2012 09:55
Останнє: Karbon
  Новые ПДД (нововедение) Vra4 5 2 332 29-06-2012 11:57
Останнє: ANTI[SuN]
  У ГАИ новые патрульные авто Rider 18 4 703 10-05-2012 08:59
Останнє: lartem
Exclamation ГАИ обнародовала новые ПДД Pollux 10 3 918 16-06-2010 09:38
Останнє: daret
Question Правила хорошего тона при въезде-выезде. Ваше мнение? Мангуп 33 10 423 24-04-2010 11:42
Останнє: MaxDnUa
  Новые аптечки Fox.Mulder 28 6 756 02-11-2009 13:28
Останнє: Wasilich

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1