Доповнити пункт 2 підпунктом 2. 15 в редакції:
Власники транспортних засобів зобов'язані знати, хто керував їх транспортним засобом в будь-який момент часу (за
виключенням випадків незаконного заволодіння), при
необхідності записувати ці відомості в спеціальний журнал і
повідомляти їх на вимогу посадових осіб ДАІ
(пропозиція велоасоціації м. Києва)
6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які
досягли 16-річного, на велосипедах самостійно – з 14-річного
віку. Особам 8-13 річного віку дозволяється рухатися по дорогам
під наглядом дорослих велосипедистів, що знаходяться спереду і
позаду колони, або у супроводі автомобіля ДАІ, або технічної
допомоги.
(пропозиція Мінсім'ямолодьспорт та групи велосипедистів м.
Києва)
вилучити пункт в) – пропозиція велоасоціації м. Києва
в) рухатися по тротуарах і пішохідних
доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих
велосипедах під наглядом дорослих);
8.7.8 Світлофори можуть керуватися самими учасниками
руху за допомогою кнопочного пульту (пропозиція велоасоціації
м. Києва)
Слід враховувати, що у разі екстреного виконання маневру,
водії двоколісних транспортних засобів, не обладнаних
сигналами покажчиків повороту чи гальмування можуть не
подавати попереджувальний сигнал.
(пропозиція групи велосипедистів м. Києва)
пункт 10. 3 доповнити абзацом в редакції:
Якщо сигнал про перестроювання праворуч подає
велосипедист, водії інших транспортних засобів повинні дати
йому дорогу.
(пропозиція велоасоціації м. Києва)
++++ Это вообще шедевр!
Доповнити пункт 11.13 абзацом:
Велосипедистам дозволяється рух по тротуарах і
пішохідних доріжках, надземним, підземним і регульованих
наземним пішохідних переходах, не створюючи перешкод для
руху пішоходів і зі швидкістю, яка дає можливість негайно
зупинити велосипед. Якщо водій не певен в своїй здатності
керувати велосипедом на низькій швидкості, а також на
нерегульованих пішохідних переходах, він повинен зійти з
велосипеда і вести його в руках
(пропозиція велоасоціації м. Києва)
Доповнити пунктом 11.18 у редакції:
11.18 Велосипедистам дозволяється виконувати лівий поворот
в один прийом:
(имеется ввиду, поворот налево из крайнего правого положения)
Доповнити пункт 13.3 абзацом в редакції:
При випередженні велосипедів і мопедів інтервал повинен
становити не менше 1 метра при швидкості випереджаючого
автомобіля до 60 км/год і не менше 1,5 метра при більших
швидкостях. Якщо дорожня обстановка не дозволяє
випередження з таким інтервалом, водій повинен зменшити
швидкість і перед випередження переконатися, що водій
велосипеда або мопеда бачить його транспортний засіб і
поступається дорогою
(пропозиція велоасоціації м. Києва)
Доповнити пунктом 27.6 в редакції:
27.6 Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на
автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим
учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та
велосипедної доріжки.
(пропозиція групи велосипедистів м. Києва)
Запровадити новий знак 1.40 "Небезпека падіння двоколісних
транспортних засобів"
Знак встановлюється в місцях, де внаслідок пошкодження
покриття дороги, наявності рейкових шляхів або з інших
причин збільшена ймовірність падіння двоколісних
транспортних засобів. Водіям таких транспортних засобів слід
проявляти обережність і утримуватися від різких маневрів.
Іншим водіям – тримати безпечну дистанцію до попередніх
двоколісних транспортних засобів, щоб вчасно загальмувати у
випадку їх падіння
(пропозиція велоасоціації м. Києва)
Місце на велосипедних і пішохідно-велосипедних доріжках,
де є предмети, що знаходяться над поверхнею доріжки на
висоті менше 250 см. При під’їзді до такого місця велосипедист
має пригнути голову або спішитися. (пропозиція велоасоціації м..
Києва)
Запровадити новий знаки 2.7.1 та 2.7.2 "Перевага
велосипедистів"
Місце, де велосипедисти, що перетинають смугу руху,
мають перевагу перед транспортними засобами, які рухаються
по ній, а також місце, де механічні транспортні засоби
перетинають велосипедну смугу.
(пропозиція велоасоціації м.. Києва)
Запровадити новий знак 3.44 "Випередження двоколісних
транспортних засобів заборонено"
Ділянка дороги, де, внаслідок габаритів правої смуги руху,
заборонено виконувати випередження двоколісних ТЗ без виїзду в
другу смугу. В зоні дії цього знаку водії мають або
перестроюватися з виконанням всіх заходів перестороги в другу
смугу для випередження двоколісного ТЗ (або виконувати обгін),
або утриматися від цього маневру.
(пропозиція велоасоціації м. Києва)
Запровадити новий знак 5.65 "Велосипедистам виконувати лівий
поворот в один прийом"
Перехрестя, на якому дозволено виконувати лівий поворот з
правої смуги, а, отже, велосипедисти мають право виконувати
цей маневр на загальних засадах.
сперто отсюда
http://vwbus-club.org.ua/forum/viewtopic...37#p125637