Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Война против дураков и дорог
Автор Повідомлення
vitaminb2 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Dec 2010

Повідомлення: #1
09-12-2010 10:54 Война против дураков и дорог

Согласно зак­оно­да­тельст­ва Украины Укравтодор и органы местного са­моу­прав­л­е­ния обязаны обеспечить безопасные и удобные условий движения транс­порт­н­ых средств дорогами нашей страны и соо­т­в­етс­твен­но, ор­гани­за­цию их ремонта согласно установ­лен­н­ым стандартам и нормам. Но, на практике реализации этого совершенно не видно.

Да, всегда главный и действу­ю­щий аргумент органов отвечающих за состояние дорог это отсутствие бюджетного финан­с­ир­о­в­а­ния. Но, во-первых, владельцы автотранс­порт­н­ых средств все сборы и налоги платят исправно. А во-вторых, если бы долж­н­ост­н­ые лица органов реально хотели исполнять зак­оно­да­тель­ные пред­пи­са­ния, то делали бы для этого какие-то действия, а не прок­ла­д­ы­ва­ли дороги к своим особнякам…

Поэтому предлагаю ввести следующую практику: авт­о­мо­бил­и­с­ты, которые за­фик­сир­о­в­а­ли аварийные участки дороги, возникшие из-за ям или других дефектов дорожного покрытия отправлять по адресу - skarga@autovisio.com.ua. В материале должно быть:

1) Несколько фотографий аварийного участка;

2) Его координаты;

3) Дату, на которое за­фик­сир­о­в­а­но такое состояние дороги.

Далее, мы обработаем эту информацию и отправим ее соо­т­в­етству­ю­ще­му органу с тре­бо­в­а­нием восс­танов­ле­ния аварийного участка дороги. Далее же будем от­с­ле­жи­вать реакцию органа и выполнения им ремонта аварийного участка.

Эта инициатива важна тем, что у нас будет воз­мож­н­ость обезо­п­асить не только себя от аварий и пробитых дорог, но и других авт­о­мо­бил­и­с­тов!
Шукати всі повідомлення учасника
vav Немає
...дитя хаоса...
*****

Повідомлень: 2 029
Приєднався: Sep 2007
Киев
Škoda Octavia Tour 1.6
Повідомлення: #2
09-12-2010 11:58 RE: Война против дураков и дорог

ИМХО бесполезно.
Будем слать фото, а количество ям будет только расти.

Чтобы проверить - отправлю пару фоток.

Úspěch, který trvá
Шукати всі повідомлення учасника
VooDoo Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 232
Приєднався: Jan 2010
Чернівці
Skoda Fabia Combi 1.2 HTP
Повідомлення: #3
09-12-2010 12:24 RE: Война против дураков и дорог

Варто спробувати
Шукати всі повідомлення учасника
Wookie Немає
Ученик
*

Повідомлень: 3
Приєднався: Jul 2010

Повідомлення: #4
11-12-2010 10:41 RE: Война против дураков и дорог

Это нужно делать обязательно. Будем молчать - лучше не станет.
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #5
11-12-2010 12:07 RE: Война против дураков и дорог

Ух ти!
Які завзяті революціонери. Лише зареєструвались на форумі, і вже такі глобальні теми піднімають.
У всіх працівників Укравтодору - маєтки куплені на наші транспортні збори. І всі вони собі дороги побудували. Ще один стереотип, який якось не в'яжеться з назвою теми - якщо вони мають маєтки, то може не такі вже й дураки?

ІМХО, якби кошти поступали безпосередньо на рахунки служб автомобільних доріг, ДЕД та інших, це могло б спрацювати. А так як кошти поступають у бюджети, і є можливість перерозподіляти або блокувати їх надходження, як це було зроблено в кінці минулого року, то все це лише приведе до довгого листування.
Ви напишите, що є яма. Вам дадуть відповідь, що яму буде ліквідовано - вона включена у план робіт і роботи будуть проведені після надходження коштів. І т.д і т.п. Причому це може було вже зроблено і без вашого нагадування. В результаті когось можливо показово накажуть, вказану яму залатають за рахунок іншої ями. Ви напишите про нову і т.д і т.п.
Тому, моя думка, спочатку потрібно поміняти механізм фінансування.

Проблеми з ямами є не тільки в Україні. Так в Німеччині в березні розпродавали ями на дорогах - громадяни таким чином фінасували їх ремонт. http://lb.ua/news/2010/03/04/30019_Germa...rogah.html
Була подібна пропозиція і від мера Херсона в цьому році http://for-ua.com/ukraine/2010/03/15/195546.html

Про минулорічні снігопади і утримання доріг можу добавити, що Служби автомобільних доріг позалазили в борги при закупці палива для снігоуборочної техніки не маючи фінансування. А вже в листопаді цього року з снігопадами не справлялась вся Європа http://dozor.kharkov.ua/zhizn/obwestvo/1081372.print. А Великобританія ще і на початку цього року http://www.vesti.ru/doc.html?id=334904&p...9&p=1&fr=0

Але більше всього мені подобається проти кого (чого) збираєтесь боротися -
Цитата:Война против дураков и дорог
Ви все ж таки визначтесь - потрібні Вам дороги, чи Ви проти них воюєте.


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
LeeMessiah Немає
Писатель
***

Повідомлень: 646
Приєднався: Oct 2007
Киев
VW T3
Повідомлення: #6
11-12-2010 12:52 RE: Война против дураков и дорог

Чебышев :Ви все ж таки визначтесь - потрібні Вам дороги, чи Ви проти них воюєте.

Аплодисменты

Служить бы рад, прислуживаться - тошно...

Белый VW T3

8 066 555 семь шесть пять семь
Виталий
Шукати всі повідомлення учасника
Karbon Немає
ЕЗДОК
*****

Повідомлень: 2 910
Приєднався: Oct 2010
Ukraine, Kyiv
Skoda Octavia 1.6i (была)
Повідомлення: #7
11-12-2010 13:01 RE: Война против дураков и дорог

(11-12-2010 12:07)Чебышев :  Ух ти!
Які завзяті революціонери. Лише зареєструвались на форумі, і вже такі глобальні теми піднімають.
У всіх працівників Укравтодору - маєтки куплені на наші транспортні збори. І всі вони собі дороги побудували. Ще один стереотип, який якось не в'яжеться з назвою теми - якщо вони мають маєтки, то може не такі вже й дураки?

ІМХО, якби кошти поступали безпосередньо на рахунки служб автомобільних доріг, ДЕД та інших, це могло б спрацювати. А так як кошти поступають у бюджети, і є можливість перерозподіляти або блокувати їх надходження, як це було зроблено в кінці минулого року, то все це лише приведе до довгого листування.
Ви напишите, що є яма. Вам дадуть відповідь, що яму буде ліквідовано - вона включена у план робіт і роботи будуть проведені після надходження коштів. І т.д і т.п. Причому це може було вже зроблено і без вашого нагадування. В результаті когось можливо показово накажуть, вказану яму залатають за рахунок іншої ями. Ви напишите про нову і т.д і т.п.
Тому, моя думка, спочатку потрібно поміняти механізм фінансування.

Проблеми з ямами є не тільки в Україні. Так в Німеччині в березні розпродавали ями на дорогах - громадяни таким чином фінасували їх ремонт. http://lb.ua/news/2010/03/04/30019_Germa...rogah.html
Була подібна пропозиція і від мера Херсона в цьому році http://for-ua.com/ukraine/2010/03/15/195546.html

Про минулорічні снігопади і утримання доріг можу добавити, що Служби автомобільних доріг позалазили в борги при закупці палива для снігоуборочної техніки не маючи фінансування. А вже в листопаді цього року з снігопадами не справлялась вся Європа http://dozor.kharkov.ua/zhizn/obwestvo/1081372.print. А Великобританія ще і на початку цього року http://www.vesti.ru/doc.html?id=334904&p...9&p=1&fr=0

Але більше всього мені подобається проти кого (чого) збираєтесь боротися -
Цитата:Война против дураков и дорог
Ви все ж таки визначтесь - потрібні Вам дороги, чи Ви проти них воюєте.

Я считаю тему весьма актуальной и поддерживаю автора. Rulez А то что "Служби автомобільних доріг позалазили в борги при закупці палива для снігоуборочної техніки не маючи фінансування" - надо меньше воровать.Повбывав бы Добыча мыслей Вы хоть один раз транспортный сбор не заплатили? Вот! А где деньги??? Курить В общем эта тема для тех кому действительно не все равно что происходит на дорогах. По течению может плыть каждый!!! Пускай ничего не изменится, но все таки - попытка не пытка, авось что-нить и выгорит...

P.S.: Чебышев, зачем придираться к названию? Кто хотел, тот все понял...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-12-2010 13:05 Karbon.)
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #8
11-12-2010 14:16 RE: Война против дураков и дорог

(11-12-2010 13:01)Karbon :  Я считаю тему весьма актуальной и поддерживаю автора. Rulez А то что "Служби автомобільних доріг позалазили в борги при закупці палива для снігоуборочної техніки не маючи фінансування" - надо меньше воровать.Повбывав бы Добыча мыслей Вы хоть один раз транспортный сбор не заплатили? Вот! А где деньги??? Курить В общем эта тема для тех кому действительно не все равно что происходит на дорогах. По течению может плыть каждый!!! Пускай ничего не изменится, но все таки - попытка не пытка, авось что-нить и выгорит...

P.S.: Чебышев, зачем придираться к названию? Кто хотел, тот все понял...

Спочатку про назву. Людина не може чітко визначити з ким (чим) збирається боротися. В мене виникає сумнів, щодо того, що вона знає що хоче робити.

Ну завалите ви Укравтодор та інших листами. Добре. Схопляться вони за голову - скільки ям треба відремонтувати! І замість того, щоб зробити одну з визначених в плані, відповідно до фінансування, ділянок, розподілять кошти, щоб залатати всі ями за Вашими скаргами. І будуть ці латки у кожного у дворі (головне у мене добре буде) замість відремонтованого покриття на значній ділянці (а чого це сусіду стільки полагодили, а мені нічого?).

У нас з минулого року лежать три виконані проекти на капітальний ремонт ділянок доріг ( загальна протяжність 20 км). Служби їх не забирають і виконані роботи нам не оплачують. Чому? Тому що на початку минулого року вони були у плані, а в кінці і в цьому вони в план не потрапили. І тепер замість того щоб капітально відремонтувати 20 км доріг загального користування, Ви пропонуєте кошти направити на латання ямок у Ваших дворах. Хіба це краще? Хіба це не більше можливостей для розкрадання коштів, яким Ви все так розмахуєте.

До речі, шановний Карбоне, Ви минулої середи в мене з карману 10 тисяч витягнули. Ви скажите, що потрібні докази, що такого не було. Мабуть буду змушений з Вами погодитесь. Але і Ви погодьтесь, що кидатись фразами на кшталт " треба менше красти" теж якось недобре.

Тепер давайте я Вам ще ворогів знайду. З 1 січня 2011 року в Законі України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" буде значитися:

Цитата:"Податок з визначених цим Законом власників наземних
транспортних засобів сплачується юридичними та фізичними особами
за місцем реєстрації таких транспортних засобів та зараховується
до місцевих бюджетів у порядку, визначеному Бюджетним кодексом
України ( 2456-17 ).

Кошти цього податку спрямовуються на будівництво,
реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального
користування місцевого значення, вулиць і доріг у населених
пунктах, що належать до комунальної власності, а також на потреби
дорожнього господарства за напрямами, визначеними відповідно
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, міськими,
селищними та сільськими радами"
;

Раніше було сказано, що "на спеціальні рахунки територіальних дорожніх фондів". Мабуть з таких рахунків використати не по призначенню було важче. Як зараз - не знаю.
Таким чином, рішення щодо будівництва, реконструкції та ремонту тих чи інших доріг, буде прийматися радами різного рівня. Уперед, товариші! Беріть в облогу ради всіх рівнів та вимагайте, щоб яму у Вашому дворі полатали.

Ще один ворог доріг - власники транспортних засобів. Так, я не помилився. Я про власників великовагового транспорту, які вантаж по Європі перевозять наприлкад на трьох машинах, а в Україні розподіляють в дві, і ці дві ріжуть дороги як гарячий ніж масло. Особливо влітку.

Таким чином, пропоную захопити:
1. Укравтодор та інших.
2. Ради всіх рівнів.
3. АТП
4 ДАІ - ну, а якже ж без них. Це ж вони мають наглядати також за дорогами та допомогати контролювати великоваговий транспорт.


Головна заповідь врача сформульована ще Гіпократом - "Не нашкодь" (вибачте якщо щось не так з перекладом). Це я про Ваше "попытка не пытка".
А якщо так вже хочеться щось зробити, то краще допомогти тут. В тому, що ці кошти будуть використані за призначенням і комусь допоможуть я впевнений на 100%


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-12-2010 14:17 Чебишов.)
Шукати всі повідомлення учасника
Karbon Немає
ЕЗДОК
*****

Повідомлень: 2 910
Приєднався: Oct 2010
Ukraine, Kyiv
Skoda Octavia 1.6i (была)
Повідомлення: #9
11-12-2010 15:09 RE: Война против дураков и дорог

Шановний Чебышев, навіщо ж так усе драматизувати? Озирніться навколо. На вулиці сонечко світить, пташки співають... А з приводу грошей, то де вони тоді діваються? Випаровуються просто? Я розумію Вашу позицію і не намагаюсь Вас у чомусь переконати, але в кожного є своя думка з приводу поставленого питання. Конкретно мене ями в дворі абсолютно не лякають, я більше хвилююся за дороги загального призначення, а в дворі всеодно швидко не поїдеш. Курчат по осені рахують.
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #10
11-12-2010 15:42 RE: Война против дураков и дорог

Шановний Карбоне!
Я теж Вас прекрасно розумію. Але маючи можливість оцінити ситуацію з іншого боку, намагаюсь переконати (і не тільки Вас), що Укравтодор, Київавтодор та інші зовсім не є злом. Я не хочу, щоб як декілька років тому у Москві, почалася стрільба по працівникам в помаранчевих куртках.
Я свого часу працюючи на будівництві, мешкав в приміщенні Жашківського ДЕД і спостерігав зимові дежурства з виїздом техніки на всю ніч (або до закінчення соляри) на розчищення доріг. Люди сутками не спали. І маєтків в них немає. А відповідають за стан доріг вони. І роблять все, що можливо з тією кількістю коштів, що їм поступає.

Як я написав вище- транспортний збір потрапляє у бюджет. І де діваються, як розподіляються ті кошти - тільки радам і Богу відомо.
Я далекий від думки, що в дорожньому господарстві все добре. Знову ж таки тому що маю можливість оцінити ситуацію і зсередини. Але вішати всіх собак на дорожників - це занадто.
А журналісти наші старанно підтримують імідж дорожників, як волоцюг та п'яниць.
А ось де "зарили" частину загального транспортного збору:
12 листопада Укравтодор відкрив рух на обході м. Харкова
Укравтодор відкрив рух на обході міста Донецьк
3 листопада Укравтодор відкрив рух на обході міста Луганськ
А ще тут:
Цитата:Укравтодор відкрив рух на на транспортній розв'язці км 152 автодороги Київ-Чоп

8 листопада 2010 року відкрито рух на транспортній розв'язці км 152 автомобільної дороги М06 Київ-Чоп.
Побудована транспортна розв'язка суттєво підвищить безпеку руху та забезпечить безперервний рух транспортних засобів. Очікуваний приріст інтенсивності руху у зоні розв'язки у 2026 році становитиме 18,330 тис. автомобілів на добу.
Новітні технології, які використовувались під час проведення ремонтних робіт на автомобільній дорозі М06 Київ-Чоп транспортна розв'язка км 152:
Верхні шари дорожнього одягу влаштовані з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА)
Шляхопровід з монолітних залізобетонних конструкцій
Основа дорожньої конструкції влаштована з використанням існуючого асфальтобетонного покриття за допомогою використання технології «Recycling»
Дорожня розмітка влаштована із застосуванням сучасних довговічних матеріалів: стрічки «Stamark 3М» та холодного пластику
Нормативний міжремонтний термін шляхопроводу становить 11 років. На розв'язці встановлено 2,5 км освітлення, 7165 м.п.огородження, 116 шт дорожніх знаків.

Проектна організація – ДП “Укрдіпродор”
Підрядник: ГЮЛЬСАН (Туреччина)
Субпідрядник: ТОВ “Трансмост”.

І з моєю допомогою - тут:
Цитата:Рух автотранспорту на ділянці Бориспіль – Лубни (км 44+500 – км 191+400) автодороги М-03 Київ – Харків – Довжанський тимчасово обмежено

У зв’язку з капітальним ремонтом рух автомобільного транспорту на ділянці Бориспіль – Лубни автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський тимчасово обмежено. Ремонтні роботи ведуться на 4 відрізках дороги.
На об’єктах виконують фрезерування покриття, земляні роботи, влаштування асфальтобетонне покриття, вирубку дерев, демонтаж і встановлення дорожніх знаків та бар’єрного огородження, ремонт труб і мостів.
Хоча остаточне завершення робіт на всіх відрізках цієї ділянки планується в кінці 2011 року, вже з грудня 2010 рух автотранспорту буде відкритий за обома проїзними частинами дороги. Це дозволить дотриматися умов безпеки дорожнього руху у зимовий період.
Для покращення безпеки дорожнього руху на всій ділянці Бориспіль-Лубни (км 44+500 – км 191+400) будуть встановлені сучасні дорожні знаки та бар’єрні огородження.


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  помогите составить иск против ГАИ.И имеет ли смысл Брдэ 86 23 268 07-04-2013 22:26
Останнє: arstrong

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1