Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Глохнет на нейтралке с кондиционером
Автор Повідомлення
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 151
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #71
23-08-2024 08:05 RE: Глохнет на нейтралке с кондиционером

(21-08-2024 23:26)Roomster_Ok :  а оберти двигуна піднімаються на хх при вмиканні клімата? щось дуже схоже що двигун не бачить навантаження при роботі клімата і не тримає хх нормально

Для цього експерименту виставив клімат на максимальну швидкість обертів вентилятора і саму мінімальну (холодну) температуру. Завів. Оберти 750 на хх. Включив клімат з показниками які написав вище. В першу секунду оберти "просіли" десь на 50 об/хв і одразу повернулися знову до 750. Далі стабільно 750 поки не заглохнув уже в русі знову.

[/quote]

на скільки памятаю на фабії в мене при ввімкненні кондиціонера оберти підіймались на 50-100...і точно не просідали, тобто ебу бачило навантаження а у вас схоже не бачить...

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Roomster_Ok Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 162
Приєднався: Apr 2018
Киев
Skoda Roomster 1.4 2009 г.в. (газ/бензин)
Повідомлення: #72
23-08-2024 09:21 RE: Глохнет на нейтралке с кондиционером

(22-08-2024 15:13)wywiadowca1980 :  Пальцем в небо звісно...., але ставлю на залипші від всіляких смол газові форсунки (це якщо у них пробіг не за 200 тис км).
Спробуйте їх промити (адекватні газовщики знають про що мова) і заново накатати карту газову. Хоча на справних (чистих) фонсунках навіть після звичайної автокалібровки ХХ вже має бути стабільним і нічого не буде глохнути...

P.S.
Навіть хвальоні "Alex 360 ultra" не рятують форсунки від тих смол та іншої дряні, яку можна легко хапонути на АЗС з газової бочки.... Пройшов це свого часу на Турі 1.8Т з ГБО на форсунках спочатку Hana, а потім і Barracuda...
Hello!

Дякую! На наступному ТО попрошу щоб почистили.


(23-08-2024 08:05)Misterd :  
(21-08-2024 23:26)Roomster_Ok :  а оберти двигуна піднімаються на хх при вмиканні клімата? щось дуже схоже що двигун не бачить навантаження при роботі клімата і не тримає хх нормально

Для цього експерименту виставив клімат на максимальну швидкість обертів вентилятора і саму мінімальну (холодну) температуру. Завів. Оберти 750 на хх. Включив клімат з показниками які написав вище. В першу секунду оберти "просіли" десь на 50 об/хв і одразу повернулися знову до 750. Далі стабільно 750 поки не заглохнув уже в русі знову.

на скільки памятаю на фабії в мене при ввімкненні кондиціонера оберти підіймались на 50-100...і точно не просідали, тобто ебу бачило навантаження а у вас схоже не бачить...
[/quote]

Дякую! Коли наступний раз буду в електрика попрошу щоб поліз в "мозги".
(Востаннє це повідомлення було змінене: 23-08-2024 09:22 Roomster_Ok.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 116
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #73
23-08-2024 10:35 RE: Глохнет на нейтралке с кондиционером

Наклейка ( если цела) типа компрессора приклеена на самом корпусе компрессора ( обычно на его нижней от капота части ( на 4-5 часов).
Если при работе на бензине все норм - остается один вывод- настройка газового оборудования...(!
А зачем включать на самый самый мин температуры ( максимальную производительность)?! Если не хватает холода (эффективности работы климата) - тогда в нем и нужно искать трабл... Отмойте радиатор кондра в самой нижней его части , проверьте ( меню климата) на давление фреона 10.1/ температуру испарителя 10.0 (может он почти пустой) ...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Roomster_Ok Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 162
Приєднався: Apr 2018
Киев
Skoda Roomster 1.4 2009 г.в. (газ/бензин)
Повідомлення: #74
23-08-2024 21:26 RE: Глохнет на нейтралке с кондиционером

(23-08-2024 10:35)pegasus :  Наклейка ( если цела) типа компрессора приклеена на самом корпусе компрессора ( обычно на его нижней от капота части ( на 4-5 часов).
Если при работе на бензине все норм - остается один вывод- настройка газового оборудования...(!
А зачем включать на самый самый мин температуры ( максимальную производительность)?! Если не хватает холода (эффективности работы климата) - тогда в нем и нужно искать трабл... Отмойте радиатор кондра в самой нижней его части , проверьте ( меню климата) на давление фреона 10.1/ температуру испарителя 10.0 (может он почти пустой) ...

На самий мінімум я не часто вмикаю клімат. Просто тоді частіше всього виникає проблема коли глохну. Радіатор новий і чистий, фреон перевіряю кожен раз весною перед сезоном спеки. Постійно повний і з хорошим тиском.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Не глохнет Шкода Фелиция 1.3 MPI Alexgepard90 5 989 03-02-2023 14:24
Останнє: Alexgepard90
  При включении кондера глохнет belka007zz 10 1 734 06-08-2021 20:40
Останнє: shurken
  Проблемы с кондиционером HELP! krupila1 5 1 047 05-06-2021 13:14
Останнє: Максимилиан
Wink TFSI глохнет на холостых pn65 8 1 624 19-02-2021 09:24
Останнє: pn65
  Глохнет шкода а5 1.6 TDI Nkit 5 1 807 12-12-2020 17:56
Останнє: toledo
Thumbs Down Глохнет при остановке Satursvart 18 3 503 18-11-2020 21:15
Останнє: Alex66
  Глохнет на ходу 2.0 TDI CEGA SMITH 10 3 131 10-01-2020 16:38
Останнє: SMITH
  AEE 1.6 Глохнет на холодную ARMilan 6 2 213 26-11-2019 12:13
Останнє: Sergey_KV
  Шкода а5 глохнет, Ларри 5 2 194 09-07-2019 14:53
Останнє: Harrrd
  ASZ на горячую заводится и глохнет a1ibaba 5 1 703 06-07-2019 22:09
Останнє: a1ibaba

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1