Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Сажевый фильтр и клапан EGR
Автор Повідомлення
overlordrev2 Немає
Рассказчик
***

Повідомлень: 252
Приєднався: Sep 2016
Киев
VW
Повідомлення: #91
15-08-2019 08:44 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 06:52)Railnolds :  
(14-08-2019 21:27)overlordrev2 :  Думаю хорошее дт, нормальное масло и замена и будет счастье Laughing

Это понятно. Только где их брать хорошего качества?

Ну скажем просто хорошее, на АЗС. Масло менять ну и почистить дроссель," свисток". И будет всё работать.
Шукати всі повідомлення учасника
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 649
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #92
15-08-2019 17:06 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 06:52)Railnolds :  
(14-08-2019 21:27)overlordrev2 :  Думаю хорошее дт, нормальное масло и замена и будет счастье Laughing

Это понятно. Только где их брать хорошего качества?
Топливо вог, масло кастрол 5в30 лонг лайф, замена каждые 15к км. 11 лет, пробег 259к км - проблем с дросельной и егр нет. Тяга и расход как с салона. Что еще надо?
Шукати всі повідомлення учасника
overlordrev2 Немає
Рассказчик
***

Повідомлень: 252
Приєднався: Sep 2016
Киев
VW
Повідомлення: #93
15-08-2019 17:24 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 17:06)Dimitrius :  
(15-08-2019 06:52)Railnolds :  
(14-08-2019 21:27)overlordrev2 :  Думаю хорошее дт, нормальное масло и замена и будет счастье Laughing

Это понятно. Только где их брать хорошего качества?
Топливо вог, масло кастрол 5в30 лонг лайф, замена каждые 15к км. 11 лет, пробег 259к км - проблем с дросельной и егр нет. Тяга и расход как с салона. Что еще надо?
А Вы заглядывали в дроссель? Хуже не будет. Себе чистил на выходных, соседу на a4 allroad только что. У него немного лучше, из за того, что свисток смотрит в сторону коллектора. А у нас в сторону дросселя.

https://www.drive2.ru/l/502031512758125665/
Шукати всі повідомлення учасника
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #94
15-08-2019 18:42 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(26-03-2019 13:53)Dimitrius :  
(26-03-2019 11:56)egorka :  
(25-03-2019 22:14)ИгорьЛ :  Сегодня сняли и помыли сажевый. До мойки тест показал 17мбар, после 11мбар. Сейчас это все запихивают обратно в машину. [/php]
Отсюда просмотрел -не вижу. Нет да и ладно
Где мыли? Сколько стоит?

Мойка 2700. Демонтаж/монтаж индивидуально. Возле близнецов wog, в поле как на В.Гаи ехать. В Тернополе.

Всі миття до одного місця, це тільки розводняк. Обнулення тоже фігня повна, машині пофіг чи там 0 грам масляної сажі чи 200грам. Було в мене багато клієнтів у яких сажевий 130% забитий, а машина прекрасно себе почуває, і датчик перепаду показує хороші показники. Цей параметр це матимачний обрахунок з багатьма параметрами і до реального стану сажевого нічого немає. Також перевірив, що сажеві в вага майже невбиваймі. Був випадок Фабія 1.6тді., повертався зі Львова загорівся сажевий, потім чек. Скинули йому помилки, коли приїхав до мене була тільки одна, що завеликий кілометраж між регенераціями (загорається якщо більше 600км не проходила регенерація). Датчик перепаду показував 250 гПА при 2500 обертах (норма біля 50), думав капці сажевому. ПРимусово через цю помилку запустити регенерацію не міг, тому обнулив сажевий, запустилась регенерація і вилізла реальна причина чому не проходили регенерації, здихав 3 датчик температури, коли нагрівався більше 200градусів. Так людина 900км накатала без регенерацій, поміняли датчик, розказав як правильно провести регенерацію, пройшов регенерацію, приїхав до мене - датчик показував 45гПА. Так що висновок, що мити нічого не потрібно і це нічого не дасть... Головне правильно проводити регенерації і не глушити і сажевий і 400000 прокатає.


(25-03-2019 22:14)ИгорьЛ :  Сегодня сняли и помыли сажевый. До мойки тест показал 17мбар, после 11мбар. Сейчас это все запихивают обратно в машину. [/php]
Отсюда просмотрел -не вижу. Нет да и ладно
На холостих не показник, потрібно на 2500 дивитись, там реальну картину побачите)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-08-2019 18:44 sc3pt1c.)
Шукати всі повідомлення учасника
Misterd Немає
Алексей
*****

Повідомлень: 8 077
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #95
15-08-2019 20:10 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 17:24)overlordrev2 :  
(15-08-2019 17:06)Dimitrius :  
(15-08-2019 06:52)Railnolds :  
(14-08-2019 21:27)overlordrev2 :  Думаю хорошее дт, нормальное масло и замена и будет счастье Laughing

Это понятно. Только где их брать хорошего качества?
Топливо вог, масло кастрол 5в30 лонг лайф, замена каждые 15к км. 11 лет, пробег 259к км - проблем с дросельной и егр нет. Тяга и расход как с салона. Что еще надо?
А Вы заглядывали в дроссель? Хуже не будет. Себе чистил на выходных, соседу на a4 allroad только что. У него немного лучше, из за того, что свисток смотрит в сторону коллектора. А у нас в сторону дросселя.

https://www.drive2.ru/l/502031512758125665/
Земляк? Или ссылка просто на когото?

Skoda Fabia Combi
Seat Ibiza ST
Шукати всі повідомлення учасника
overlordrev2 Немає
Рассказчик
***

Повідомлень: 252
Приєднався: Sep 2016
Киев
VW
Повідомлення: #96
15-08-2019 20:17 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

https://www.drive2.ru/l/502031512758125665/
[/quote]
Земляк? Или ссылка просто на когото?
[/quote]

Просто ссылка. Но состояние думаю ясно. Фото мои сильно большие, также есть видео с мойки сажевого. Если кому нужно, скину на почту.
Шукати всі повідомлення учасника
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 649
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #97
15-08-2019 21:26 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 17:24)overlordrev2 :  
(15-08-2019 17:06)Dimitrius :  
(15-08-2019 06:52)Railnolds :  
(14-08-2019 21:27)overlordrev2 :  Думаю хорошее дт, нормальное масло и замена и будет счастье Laughing

Это понятно. Только где их брать хорошего качества?
Топливо вог, масло кастрол 5в30 лонг лайф, замена каждые 15к км. 11 лет, пробег 259к км - проблем с дросельной и егр нет. Тяга и расход как с салона. Что еще надо?
А Вы заглядывали в дроссель? Хуже не будет. Себе чистил на выходных, соседу на a4 allroad только что. У него немного лучше, из за того, что свисток смотрит в сторону коллектора. А у нас в сторону дросселя.

https://www.drive2.ru/l/502031512758125665/
Не заглядывал. Нет повода.


(15-08-2019 18:42)sc3pt1c :  На холостих не показник, потрібно на 2500 дивитись, там реальну картину побачите)
Мойка была профилактическая, после покупки машины для успокоения, ошибок не было никаких. Раз показывает разницу до и после значит что-то да вымыли.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-08-2019 21:30 Dimitrius.)
Шукати всі повідомлення учасника
zumnuj Немає
Писатель
***

Повідомлень: 673
Приєднався: Dec 2015
Тернопіль
Chevrolet Lacetti була, Volkswagen Jetta 1,6 TDI
Повідомлення: #98
15-08-2019 22:18 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 18:42)sc3pt1c :  
(26-03-2019 13:53)Dimitrius :  
(26-03-2019 11:56)egorka :  
(25-03-2019 22:14)ИгорьЛ :  Сегодня сняли и помыли сажевый. До мойки тест показал 17мбар, после 11мбар. Сейчас это все запихивают обратно в машину. [/php]
Отсюда просмотрел -не вижу. Нет да и ладно
Где мыли? Сколько стоит?

Мойка 2700. Демонтаж/монтаж индивидуально. Возле близнецов wog, в поле как на В.Гаи ехать. В Тернополе.

Всі миття до одного місця, це тільки розводняк. Обнулення тоже фігня повна, машині пофіг чи там 0 грам масляної сажі чи 200грам. Було в мене багато клієнтів у яких сажевий 130% забитий, а машина прекрасно себе почуває, і датчик перепаду показує хороші показники. Цей параметр це матимачний обрахунок з багатьма параметрами і до реального стану сажевого нічого немає. Також перевірив, що сажеві в вага майже невбиваймі. Був випадок Фабія 1.6тді., повертався зі Львова загорівся сажевий, потім чек. Скинули йому помилки, коли приїхав до мене була тільки одна, що завеликий кілометраж між регенераціями (загорається якщо більше 600км не проходила регенерація). Датчик перепаду показував 250 гПА при 2500 обертах (норма біля 50), думав капці сажевому. ПРимусово через цю помилку запустити регенерацію не міг, тому обнулив сажевий, запустилась регенерація і вилізла реальна причина чому не проходили регенерації, здихав 3 датчик температури, коли нагрівався більше 200градусів. Так людина 900км накатала без регенерацій, поміняли датчик, розказав як правильно провести регенерацію, пройшов регенерацію, приїхав до мене - датчик показував 45гПА. Так що висновок, що мити нічого не потрібно і це нічого не дасть... Головне правильно проводити регенерації і не глушити і сажевий і 400000 прокатає.

Не зовсім так. Регенерація випалює сажу яка утворюється від згоряння палива. Але є ще й другий параметр Oil Ash - "масляна сажа", її можна забрати лише миттям і після цього обнулити цей параметр, щоб авто правильно розуміло. І ресурс його буде в кращому випадку тисяч 300, а в середньому 250 ).
Шукати всі повідомлення учасника
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #99
17-08-2019 11:27 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

[/quote]
Не зовсім так. Регенерація випалює сажу яка утворюється від згоряння палива. Але є ще й другий параметр Oil Ash - "масляна сажа", її можна забрати лише миттям і після цього обнулити цей параметр, щоб авто правильно розуміло. І ресурс його буде в кращому випадку тисяч 300, а в середньому 250 ).
[/quote]

За масляну я розумію і знаю, але вона мало впливає на реальний стан сажевого і тим більше рахується цей параметр математично. І мені здається на регенерацї аж ніяк не впливає, для експерименту Васьою виставте собі масляної 150% забитості і думаю різниці не відчуєте... Головний параметр стану сажевого, на мою думку, це перепад тиску.
Шукати всі повідомлення учасника
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 649
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #100
17-08-2019 14:11 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

А что создаёт перепад давления?Курить
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  2.0 cuna турбіна або клапан ВКГ Voha-scout 20 1 086 17-04-2024 10:59
Останнє: pegasus
  Клапан вентиляції картерних газів IgorJV 14 8 015 10-03-2024 19:34
Останнє: pegasus
  Топливный фильтр octavia A7 1.4 tsi GoodMan 1 268 16-09-2023 18:31
Останнє: Vitaly_N
  Клапан EGR різновид (Октавія А5 1,6 FSI) Vovi4_dvb 0 388 06-12-2022 16:26
Останнє: Vovi4_dvb
  Сажевый Фильтр egorka 99 21 531 29-10-2022 19:57
Останнє: egorka
Photo Масленный фильтр на agu Guriev78@i.ua 13 2 496 22-09-2022 20:10
Останнє: Guriev78@i.ua
  Клапан впускного коллектора весь в масле! Николай 2310 11 2 038 14-08-2022 22:14
Останнє: Владимир_
  клапан ЕГР (рециркуляція газів) на 1.2 тді Іван Фабія2 79 29 084 01-02-2022 13:57
Останнє: 1aveo1
  Клапан картерних газів Zheka77706 8 779 16-01-2022 11:22
Останнє: AlexMotel
  Ошибка P1440 — Клапан рециркуляции ОГ-N18: обрыв цепи Monzo 2 932 22-09-2021 21:15
Останнє: Monzo

Швидкий перехід:


Переглядають: