Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Субару форестер
Автор Повідомлення
Chaniz Немає
Писатель
***

Повідомлень: 569
Приєднався: Dec 2012
Киев-Вишневое-Киев
есть.
Повідомлення: #101
16-08-2019 09:18 RE: Субару форестер

скажу не по наслышке, ибо владею Sh 2,5. замена свечей да данном авто занимает 30 мин. 289 тык замена колец и шлифовка головок, замена прокладок по кругу. не знаю кому как, но мне все это вышло в 20 тыс грн. недавно замена задних сайленблоков передних рычагов была, стоимость одного 120 грн swag, ходовая крепкая, крайне редко туда заглядываю, болезнь течь головок, но после шлифовки все уходит. была шкода 4х4, Вы меня простите канешно, но она мне выходила дороже чем субару, ну как то так , с ув Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
Odessit Немає
Классик
****

Повідомлень: 840
Приєднався: Apr 2016

A7 1,4был, Pajero Sport 2018 стал
Повідомлення: #102
16-08-2019 09:20 RE: Субару форестер

(15-08-2019 20:44)max911 :  Magik. Я писал о Форестере до 2007 г.в. SH гомно редкое, очень неудачный. У меня был после SG. По поводу ресурса атмо движков и продаж, бред. Атмо ходят без проблем по 500 тык. Далее, владел двумя Аутбеками и зтремя Форями, два SG и одним SH. Продаються легко если не бит и ухожен. Так, что тоже пальцем в небо по продажам. А новые Форики гляньте по чем и сколько их в Америке. Там он очень популярен. Та и в Форике хоть, какая то харизма осталась в сравнении с иконой Тойотой)). Так, что ставьте ИМХО в своих советах и высказываниях.))

Продажи в США 170 000 форестеров и 430 000 РАВ4.
Форестер SJ проблемный по моторам.
Шукати всі повідомлення учасника
max911 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 163
Приєднався: Mar 2012
Киев
была Октавия тур универсал 1.8 т, разные Субару, Alltrack B8, есть X-perience и GS
Повідомлення: #103
16-08-2019 09:37 RE: Субару форестер

По яким моторам? 2.0 та ранні турбо та ранні дизеля так можна сказати проблемні, які ще мотори проблемні? 2.0, 2.5 і 3.6 теж проблемні?
У кожного виробника є невдалі мотори та проблемні моделі. Не захищаю Субару, але навіщо писати загальними фразами, аби написати? Коли у Вага був проблемний 1.8 то потрібно було писатм, що у Шкоди проблемні мотори по вашому?))). Та і по 2.5 Т який був на SH вони з годом баг пофіксили. Вийшов 2.0Т теж не зовсім надійний, але думаю теж пофіксять. Так, що говорити, що у Субару проблемні мотори знову ж таки не володіючи ніколи авто це просто сплітки.


leninV. Мені теж більше сподобався по ергономіці, обзору Форестер. На тест драйві даже по легкому бездору підвіска дуже комфортна. Шумку зробили не погану. А от спайка мотор - варік не для мене. Для спокійної їзди супер, а от огонька не має... Ну то суто для мене. В цілому авто цікавий.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-08-2019 09:42 max911.)
Шукати всі повідомлення учасника
Odessit Немає
Классик
****

Повідомлень: 840
Приєднався: Apr 2016

A7 1,4был, Pajero Sport 2018 стал
Повідомлення: #104
16-08-2019 10:07 RE: Субару форестер

Я интересовался 2,0, он самый массовый. 2,5 редкость, может он такой-же галимый как и 2,0, просто по нему меньше данных. Если почитать Субару форумы там каждое поколение моторов идет с какими-то "нюансами". Новое поколение форестера перешло на непосредственный впрыск, учитывая японскую рукожопость когда дело касается чего-то нового без сюрпризов не обойдется.
PS Обобщать все моторы нормально. Вон про 1,8Т до сих пор везде вопят что мотор ужасный, несмотря на то, что их чипуют до 300+лс и еще при этом наезжают пробеги.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-08-2019 10:07 Odessit.)
Шукати всі повідомлення учасника
max911 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 163
Приєднався: Mar 2012
Киев
была Октавия тур универсал 1.8 т, разные Субару, Alltrack B8, есть X-perience и GS
Повідомлення: #105
16-08-2019 11:39 RE: Субару форестер

Ну я скажу так. На власному опиті, кращий двигун у Субару був це 3.0 атмо. 2.0 та 2.5 практично однакові та безгеморні. По 3.6 теж якихось нарікань не було. 2.5Т на ранніх моделях ходить 50-200 тик в залежності від власника. Ці мотори в основному беруть за основу і пишуть,що в Субару геморні мотори. Але той факт,що на цьому моторі всі навалюють ніхто не бере до уваги)). Ранній 2.5Т на Форестерах з 2008 року був дійсно косячний і мінявся по гарантії, потім його пофіксили. 2.0Т теж не дуже надійний вийшов. Мене в свій час на сервісі відмовили від покупки Форіка 2015 року з таким двигуном... 2.0 дизель на рінніх моделях теж мав проблему з колінвалом, якщо не помиляюсь, але його теж з часом пофіксили. Що я цим хотів сказати? Що атмо мотори у Субару надійні і їх немає чого боятись. Р.s я взагалі хочу купити Форестер 2006-2007 і вкорячити туди 3.0 атмо з 6ст механікою)). Знаю,що це гемор, але є таке не зовсім розумне бажання...))
Шукати всі повідомлення учасника
Odessit Немає
Классик
****

Повідомлень: 840
Приєднався: Apr 2016

A7 1,4был, Pajero Sport 2018 стал
Повідомлення: #106
16-08-2019 11:51 RE: Субару форестер

2,0 атмо совсем не беспроблемный.
Шукати всі повідомлення учасника
max911 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 163
Приєднався: Mar 2012
Киев
была Октавия тур универсал 1.8 т, разные Субару, Alltrack B8, есть X-perience и GS
Повідомлення: #107
16-08-2019 11:54 RE: Субару форестер

Ну може з новими, щось намудрили? Старий ходив без нарікань. Принаймі у мене Форестер відбігав до 160 тик бе нарікань по мотору взагалі.
Шукати всі повідомлення учасника
Bob12 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 344
Приєднався: Jan 2013

Повідомлення: #108
16-08-2019 12:21 RE: Субару форестер

Наразі маю один Outback 3.0R (2006) з пробігом вже майже 300 тискм, із яких 200+ моїх. В двигун ніхто не лазив і не треба. Мастило не бере, все сухеньке, голови на місці (навалюю на ньому регулярно Хм ). Ще й з ГБО. Регулювання клапанів раз на +/- 50 тискм, вартість під ключ близько 15 тис. гривень (витратні матеріали + рідини + робота).
Також є Forester 2.0XT (2004) з таким же пробігом і також з ГБО. Двигун також в ідеалі, також все сухеньке, голови на місці. Регулювання клапанів близько 5 тис.грн. із ти же інтервалом.
Станом на сьогодні альтернативи по потужності/приводу/прохідності для субару бачу тільки ауді, але то вже зоооовсім інша історія)
Зараз з дружиною зробили вибір на користь нового форіка 2,0 атмо з механічною трансмісією. Реально круто рулиться, решта однокласників так не їдуть, навіть приблизно. Та й субарячий повний привід то є вєсчь! Rulez

Все написане моя власна думка! Smile

W-220 Rulez
Шукати всі повідомлення учасника
Odessit Немає
Классик
****

Повідомлень: 840
Приєднався: Apr 2016

A7 1,4был, Pajero Sport 2018 стал
Повідомлення: #109
16-08-2019 13:14 RE: Субару форестер

(16-08-2019 11:54)max911 :  Ну може з новими, щось намудрили? Старий ходив без нарікань. Принаймі у мене Форестер відбігав до 160 тик бе нарікань по мотору взагалі.

Наверное. Температура масла двигателя держится в районе 110-120 градусов. Те кто ставит дополнительное охлаждение катаются, кто не ставит тот к концу гарантии приезжает на мотор.
Еще ставят радиаторы на вариатор, он тоже греется. Вариатор эта та вещь которая делает Форестер бесполезным. Его позиционируют как паркетник с хорошей проходимостью Х-mode все дела. Но на вариаторе буксовать нельзя иначе он быстро накрывается. Здесь либо x-mode лишняя игрушка, либо вариатор.


(16-08-2019 12:21)Bob12 :  Наразі маю один Outback 3.0R (2006) з пробігом вже майже 300 тискм, із яких 200+ моїх. В двигун ніхто не лазив і не треба. Мастило не бере, все сухеньке, голови на місці (навалюю на ньому регулярно Хм ). Ще й з ГБО. Регулювання клапанів раз на +/- 50 тискм, вартість під ключ близько 15 тис. гривень (витратні матеріали + рідини + робота).
Також є Forester 2.0XT (2004) з таким же пробігом і також з ГБО. Двигун також в ідеалі, також все сухеньке, голови на місці. Регулювання клапанів близько 5 тис.грн. із ти же інтервалом.
Станом на сьогодні альтернативи по потужності/приводу/прохідності для субару бачу тільки ауді, але то вже зоооовсім інша історія)
Зараз з дружиною зробили вибір на користь нового форіка 2,0 атмо з механічною трансмісією. Реально круто рулиться, решта однокласників так не їдуть, навіть приблизно. Та й субарячий повний привід то є вєсчь! Rulez

Все написане моя власна думка! Smile
С удовольствием почитал эту сказочку. Напоминает как владельцы корейцев и менеджеры автосалонов строчили в сети отзывы про надежность корейцев, пока не полезли в сети массовые видео про задиры в цилиндрах, катализаторы, ржавеющий полный привод и все это на пробегах до 50 000 км.
Идем дальше новый Форестер только вариатор, никакой механики. Так что непонятно что ты там купил нового. Может это серый автосалон продал биток из США под видом новой?
https://forester.subaru.ua/pdf/Price_FORESTER_UA.pdf

Управляемость? Ну разве шо с моим Спортом будете тягатьсяBig Grin Одноклассники не едутBig Grin А вариаторный Форестер едетBig Grin
Спасибо за этот пост, поднял настроение.
зы Ауди в конкурентах это конечное сильное утверждениеBig Grin
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-08-2019 13:22 Odessit.)
Шукати всі повідомлення учасника
Bob12 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 344
Приєднався: Jan 2013

Повідомлення: #110
16-08-2019 13:27 RE: Субару форестер

Odessit, Субару не машина! Mr. Green

W-220 Rulez
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Thumbs Up Кто пересел со Шкоды на Субару заходим Спец_80 375 66 598 27-08-2016 08:58
Останнє: ВА1975АР
  Шкода Октавия Скаут против Субару Форестер. Ваши за и против zarik 49 21 187 11-03-2009 17:48
Останнє: zarik
  Новый Форестер. Ваше мнение... DudMAN 44 9 767 14-01-2008 16:36
Останнє: Рижанин

Швидкий перехід:


Переглядають: