(05-09-2019 15:07)tompson : (05-09-2019 14:54)SergM : Пояснюю банально: від прочитання з дитиною книги до гарних доріг такий же не близький шлях як пішки на Місяць (але більш непевний)...
Просто державна політика має бути і має бути щось у головах, як працедавців, так і працівників.
выделил две сентенции.... собственно это я и пытался объяснить, кто-то что-то кому-то должен прийти и сделать.... не бывает такого ))
???
Ви якось дивно скачете. Читання книг не гарантує результату – СРСР теж будували, книжки читали і писали – гарні, але у консерваторії щось пішло не так і через кілька років оті партійні бонзи, що були втіленням "
ума, чєсті і совєсті" – чистої та світлої мети, в один момент усе забули, як і більшість населення СРСР.
Другий приклад – нацисти. Усі як один з якісною класичною освітою, але...
Я нічого не писав про те що хтось комусь винен – це Ваші особисті фантазії. Розвивати тему у багато літер не хочу, але держава складається з нас і наш рівень розвитку є її основою, та тільки рухає вперед її нажаль не більшість. Так ось, державна політика відповідає (має відповідати) вимогам громадян та їхнім прагненням в сенсі розвитку. Якщо громадянам наплювати – нічого не буде. Якщо у керма знову будуть схеми та персоналії – також.
Про працедавців: коли працедавець думає про те, що він відповідальний за працівника, що це частина системи, що не може бути кріпацтва – йде розвиток усього, а коли залишковий принцип – стагнація. Якщо працівник дозволяє на собі їздити – теж діла не буде.
(05-09-2019 15:07)tompson : Лично для меня начало постройки дорог это знания, в том числе прочитать книгу с ребенком, в противном случае кто их будет строить ? кому они нужны будут ?
Розуміння що таке усе навколо і для чого – це головне.
(05-09-2019 15:07)tompson : Ну построите вы в Киеве клевер, ну настроят рядом три микрорайона.... и что дальше ? какая цель ? Пока что я вижу цель одну - что бы так же круто и красиво как у них там за бугром...
Причому тут "круто" – ми жевемо зараз і хочеться зараз жити по-людські.
(05-09-2019 15:07)tompson : К слову было бы интересно узнать, как инфраструктура США (например их дороги по пустыням) помогают им в прогрессе? Лично я не вижу взаимосвязи между локальными дорогами и лидерством на международном уровне....
Ну, сперш вони пройшли не одне економічне потрясіння, і в результаті Другої Світової отримали перевагу. А ось Китай не маючи доріг їх будує, бо це тягне за собою і освіту, і виробництво (дорожня техніка тощо), і робочі місця.
(05-09-2019 15:07)tompson : (05-09-2019 14:54)SergM : На загал – йдіть у ГуглМапс та вивчайте великий Лондон чи міста поменше – сильно здивуєтесь.
да был я там, а не только там... ну да - болото, но увы развивать Лондон по другому очень сложно, тем более куча мигрантов.... Или вы имели ввиду что-то другое ?
Я мав на увазі те, що у передмістях будують сучасні розв'язки – з огляду на майбутній розвиток.
(05-09-2019 15:50)tompson : (05-09-2019 15:35)Losem : Раз не создаёт добавленную стоимость, то Киеву и тротуары не нужны,
и парки не нужны, а зачем?
Я правильно вас понял?
а зачем парки Киеву? ну построили парки, дальше что ? все должно быть логично - заработали - построили, создали - получили, а выдергивать с регионов деньги + кредиты и строить здесь мега-гетто (мегаполис у нас не получится) не надо.
Нє... – Так Ви цю корову не продасте. Це у Вас навіть не комунізм, а чорт зна що... Чомусь після воєн відбудовуються, а потім живуть краще.
Задам банальне питання: подушний ВВП РФ, Білорусі і України – у чому різниця і які її причини?