Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
toledo На сайті
Классик
****

Повідомлень: 974
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #981
03-06-2024 20:41 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(03-06-2024 19:59)pegasus :  Косвенно работу "серпа" можно проверить тестом исполнителей Васей (на незаведенную) - будет хорошо слышна работа заслонки / серпа (скрежета быть не должно).
И к стати работу ЕГР видно на VAG DPF особенно во время реги (есть окно в % открытия)
Работу ЕГР по показаниям положения серпа много где видно и как раз 1.6 при старте и делает эту проверку, если помнишь ошибку на 1.6 на Симос на 2.0 бош как раз такой проверки нет, хотя ЕГР идентичны.
У автора ошибки по положениям нет. Потому особо не склонен думать на егр, но группы есть выше, которые так же якобы показывают отклонение ЕГР, я так понимаю сравнивается заданное значение (команда), с фактической отработкой серпа.
На 1.6 по факту если что не так с заслонкой - должен материться ЭБУ, за счет как раз теста при старте крайних положений.
Возможно всетаки лямбда, приблудатожна по факту на бенз и на дизель. Есть понятие стареения этого датчика на бензинках, когда он просто медленно отрабатывает новые значения, не реагирует быстро. Для бензв это более кретично, так как смесеобразование как раз им и регулируется. В дизелях можно так сказать, он активно регулирует при прожиге. И задержка в показаниях, медленная реакция как раз и может приводить к недостатку или переизбытку воздуха, так как в целом это управление ЕГР, особенно активно идущее при прожиге, чтобы уложиться в эко нормы. Это конечно может быть и датчик по воздуху, заслонки и турба с самим ЕГР, но думается там были бы и другие или странное поведение авто. Топливную откидываем, так как так же было бы или низкое давление в рампе или детон, а тут по словам - все как бы гуд, но матерится именно на воздух, и это вероятней всего нюансы перевода
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
РоманМТ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2024
Львів
Skoda Octavia Scout (Mk2)
Повідомлення: #982
04-06-2024 20:28 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Доброго дня панове. Багато дізнався нового, прочитавши цю гілку, та на декілька питань так і не зміг знайти відповіді. Отже катаюся на Skoda Octavia Scout A5, 2.0 TDI (CFHC), 2012р, пробіг: 222000км (ніби рідний, принймі все збігається по сервісній книжці, та і стан ніби більш менш). Авто куплялося для подорожей, далеких поїздок, але завдяки нашому йо...нутому сусіду, сталося не так як гадалося. На даний момент авто використовується на 80% для поїздок по місту, досить часто відстані дуже короткі: 4-5км. Зараз в мене полетять тапки, що я вбиваю мотор і все таке...я й сам то прекрасно розумію, але така вже ситуація і тут нічого не поробиш. Отже само собою, регенерації дуже часті, десь 80 - 100км. Цікавить таке:
1. Якщо прошити БК на додизельгейт чи получиться хоть трошки збільшити період між регенераціями ? Чи на таких коротких відстанях це не матиме значення ?
2. VAG DPF показує золу у літрах, на даний момент набігло вже 0,18л, тут читав що максимальний рівень це 0,175л, але десь на просторах інтернету зустрічав скрін з якогось діагностичного обладнання офіціалів Шкоди, де фігурувала цифра, що максимум це 0,56л. Питання як дізнатися який максимум золи на такому сажовому?
3. Якщо таки максимум сажового по золі 0.175л, а в мене вже 0,18л, то чи необхідно пробувати знімати фільтр і промивати ?
4. Питання по датчику різниці тиску на сажовому, в мене, чомусь , на холодну, при НЕ заведеному двигуні, значення дифенерніального тиску показує 2гПа (хоча ніби має бути 0). На хх значення десь в районі 5-9гПа. Це норма чи варто замінити датчик ? і в який спосіб його ще можна перевірити ?
5. Що означає, якщо виміряна сажа майже весь час переважає скалькульовану ? (Наскільки бачу, то зазвичай навпаки, скалькульована більша за виміряну і саме по скалькульованій запускається регенерація)
6. Чи реально вирізати сажевий (максимально акуратно), промити і сховати в гарну коробочку до кращих часів, а колись, при потребі (наприклад введуть жостке ТО), відновити всю екологію ? чи таке не реально ?
7. Може трошки і не по тамі, але вже запитаю. У програмі VCDS зайшов такий параметр як "рівень масла". Наскільки коректно відображається цей показник і який взагалі механізм вимірювання ? яким способом БК це робить ?

Буду вдячний за конструктивні відповіді.Дружба


Файл(и) Мініатюри
               
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-06-2024 21:04 РоманМТ.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #983
04-06-2024 22:12 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

3. Коли в мене заповненість золою теж тільки перейшла через ліміт, то таких проблем ще не було і близько. Я не промивав і катався собі далі. Тоді це було ще на далекі відстані по трасі.
4. По датчику можна глянути тут і тут. Може знайдете для себе щось корисне. Загалом ситуація не ок, мав би бути нуль.
5. В мене відбувається аналогічно. Підозрюю що через частково зношений стан двигуна і агрегатів в сукупності приготування паливної суміші та її згоряння відбуваються з відхиленнями від закладених норм. Плюс напевно деградація самого фільтра, плюс наявність масла та його випарів в картерних газах. Якоїсь окремої проблеми виділити поки не зміг.
6. Думаю простіше буде поставити фільтр з "розборки" при потребі, бо навряд чи вдасться без пошкоджень фільтруючого елемента і без щілин провернути таку процедуру.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 126
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #984
05-06-2024 08:47 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  1. Якщо прошити БК на додизельгейт чи получиться хоть трошки збільшити період між регенераціями ? Чи на таких коротких відстанях це не матиме значення ?
Думаю для вашого двигуна дизельгейт не підійде, та і це лишнє.


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  2. VAG DPF показує золу у літрах, на даний момент набігло вже 0,18л, тут читав що максимальний рівень це 0,175л, але десь на просторах інтернету зустрічав скрін з якогось діагностичного обладнання офіціалів Шкоди, де фігурувала цифра, що максимум це 0,56л. Питання як дізнатися який максимум золи на такому сажовому?
Ось інформація по моєму авто, я особисто був в ОД Skoda, максимальна кількість золи 0,55 L.
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...99&page=12


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  3. Якщо таки максимум сажового по золі 0.175л, а в мене вже 0,18л, то чи необхідно пробувати знімати фільтр і промивати ?
Максимум 0,55 л., нічого мити не потрібно.


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  6. Чи реально вирізати сажевий (максимально акуратно), промити і сховати в гарну коробочку до кращих часів, а колись, при потребі (наприклад введуть жостке ТО), відновити всю екологію ? чи таке не реально ?
Все реально, але не доцільно. Якщо таке робити то потрібно ще злити з авто оригінальну прошивку, перед тим як заливати без екології.


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  7. Може трошки і не по тамі, але вже запитаю. У програмі VCDS зайшов такий параметр як "рівень масла". Наскільки коректно відображається цей показник і який взагалі механізм вимірювання ? яким способом БК це робить ?
В піддоні авто знаходиться датчик рівня та температури оливи двигуна.Hello!


Мій новий рекорд між інтервалами регенерації сажевого фільтраHello!
[Зображення: Screenshot-2024-05-15-22-50-54-745-com-a...vagdpf.jpg]

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-06-2024 09:05 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
РоманМТ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2024
Львів
Skoda Octavia Scout (Mk2)
Повідомлення: #985
05-06-2024 19:49 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-06-2024 08:47)Gr_Vetal :  Думаю для вашого двигуна дизельгейт не підійде, та і це лишнє.
А чому ? я вже навіть прошивку знайшов.
Не підійде в якому плані ?

(05-06-2024 08:47)Gr_Vetal :  Ось інформація по моєму авто, я особисто був в ОД Skoda, максимальна кількість золи 0,55 L.
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...99&page=12
Ооо, то я на ваш скрін і бачив на драйвтопі!

(05-06-2024 08:47)Gr_Vetal :  Мій новий рекорд між інтервалами регенерації сажевого фільтраHello!
[Зображення: Screenshot-2024-05-15-22-50-54-745-com-a...vagdpf.jpg]
ОГО!!! оце так показник !!! Ви в місто взагалі не заїжджаєете, чи що ?)


(04-06-2024 22:12)Romko :  3. Коли в мене заповненість золою теж тільки перейшла через ліміт, то таких проблем ще не було і близько. Я не промивав і катався собі далі. Тоді це було ще на далекі відстані по трасі.
4. По датчику можна глянути тут і тут. Може знайдете для себе щось корисне. Загалом ситуація не ок, мав би бути нуль.
5. В мене відбувається аналогічно. Підозрюю що через частково зношений стан двигуна і агрегатів в сукупності приготування паливної суміші та її згоряння відбуваються з відхиленнями від закладених норм. Плюс напевно деградація самого фільтра, плюс наявність масла та його випарів в картерних газах. Якоїсь окремої проблеми виділити поки не зміг.
6. Думаю простіше буде поставити фільтр з "розборки" при потребі, бо навряд чи вдасться без пошкоджень фільтруючого елемента і без щілин провернути таку процедуру.
Дякую за відповіді.Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-06-2024 19:51 РоманМТ.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 126
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #986
05-06-2024 20:40 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Чомусь думаю що на наші двигуни дизельгейт не підходить та і не варто бавитися з прошивками.
Пробіг як правило у мене заміський.
Думаю вам нічого не потрібно робити, просто слідкуйте за своєчасним проведення регенерації через VAG DPF і буде вам щастя!Hello!

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-06-2024 20:41 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #987
06-06-2024 15:28 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

І я б ще від себе окремо порадив слідкувати за рівнем масла. Hello! Бо зниження рівня датчик покаже, але от надмірне зростання ні.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-06-2024 15:29 Romko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
РоманМТ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2024
Львів
Skoda Octavia Scout (Mk2)
Повідомлення: #988
06-06-2024 20:32 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-06-2024 20:40)Gr_Vetal :  Чомусь думаю що на наші двигуни дизельгейт не підходить та і не варто бавитися з прошивками.
Пробіг як правило у мене заміський.
Думаю вам нічого не потрібно робити, просто слідкуйте за своєчасним проведення регенерації через VAG DPF і буде вам щастя!Hello!

дякую за пораду, так і роблю, але завжди хочеться щось пробувати, а може тицьну якусь кнопку і регенерація буде через 2000км)Embarassed


(06-06-2024 15:28)Romko :  І я б ще від себе окремо порадив слідкувати за рівнем масла. Hello! Бо зниження рівня датчик покаже, але от надмірне зростання ні.

вже слідкую). як купляв авто то про регенерації ще ні слова не чув і не знав. в перші тижні експлуатації, тепер вже знаю точно, що як мінімум 2 рази глушив двигун під час процесу регенерації...потім вже як почав вичати цей нюанс, перевірив рівень масла і одразу на заміну.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-06-2024 20:36 РоманМТ.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #989
09-06-2024 10:56 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Помітив, що регенарація іноді запускається ще на рівні 19-20 грам виміряної сажі, скалькульованої в той час ще менше. Припускав що можливо була незавершена регенерація перед тим, прослідкував - ні. Що це може означати? Може глюк датчика різниці тиску, який потім повертається в норму, але регенарція вже запущена?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-06-2024 10:56 Romko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo На сайті
Классик
****

Повідомлень: 974
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #990
09-06-2024 17:56 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(09-06-2024 10:56)Romko :  Помітив, що регенарація іноді запускається ще на рівні 19-20 грам виміряної сажі, скалькульованої в той час ще менше. Припускав що можливо була незавершена регенерація перед тим, прослідкував - ні. Що це може означати? Може глюк датчика різниці тиску, який потім повертається в норму, але регенарція вже запущена?
Врядли. Если бы был глюк по давлению, то по идее значения сажи прыгнули бы, что и вызвало бы регенерацию. Это у вас происходит так же в городском режиме? Имею ввиду какие температурные показатели выхлопа перед тем как тригерится при 19-20 граммах?
Кстати не знаю как сейчас в ваг дпф, а раньше можно было чтобы в тех же иконках рисовался график показаний, толи нужно было клацнуть по иконке, толи в настройках есть, тогда вы и увидете если вдруг в тот момент был прыжок противодавления. Да и температуры будут более наглядными. Очень обидно, что так и не добавили в приложение окно температуры ОЖ, не та что на приборке, а фактической. Многое бы становилось на свои места при проблемах с частыми регами.


Да хотел раньше написать, но не стал... На исправном авто, по барабану заглушили ли вы авто или нет в момент реги. Ни уровень масла ни уровень звезд на небе визуально от этого меняться не должен, если сам процесс регенерации происходит в установленные границы времени и правильно. А если недогрев ОЖ к примеру, температуры то поднимаются то опускаются, эбу пытается догреть двигатель для регенерации, регенерация занимает много время, то конечно тогда будет и уровень масла подниматься и т.д.
Утверждать что глушить авто при реге нельзя неправильно, но если с регенерацией казусы по тем или иным причинам, то да можно ожидать топливо в масле
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 11 394 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 170 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 686 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 4 972 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 950 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 128 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 263 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 064 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 485 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 12 336 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2