Почитав - поржав.
Накатав на лачику майже соточку - 1.8 мт і вирішив трохи захистити честь народного дирчика.

Ну про місце в салоні, бачу хтось-шось рівняє з туром (за фабію я так поняв просто товстий тролінг) в колеги тур-сарай він сам признав, що в лачику місця більше (я теж це підтверджую). Тур взагалі досить тіснуватий. Лач не лімузин але в турі позаду - взагалі печаль відрубай ноги тим хто має ріст 185 см +. До речі крісла передні можна якщо треба сувати туда-сюда

, я можу на 90% автомобілях відсунути їх на макс. і тоді в любій колимазі печаль. Порівнюючи з моїм 7 гольфом сарайчиком на даний момент мені тяжко сказати де більше місця, все впирається в регулювання крісла - в гольфі теж можна зробити каліками задніх пасажирів. По пам'яті на 2гому Таурезі та б7 універсалі реально більше місця позаду, причому конкретно більше але камон то ж і не C клас.

Взагалі з C - класу саме тісніше позаду в 3тьому фокусі, там реально якась печаль.
По матеріалах "такое". Вони не настільки погані просто якась дибільна фактура. По-факту в турі верх дверей "дубовий тейбл" а в лачику чуток м'який

Ну так верхня передня панель тура дійсно м’яка, в лачику корейська пластмаса другого ґатунку.
Шумка? Якась є, не набагато гірша чим в решти, саме слабе місце капот, при високих оборотах на 160-190 таке враження що демона визиваєш, бракувало 6-ступки механіки. Дибільна 5та передача якась довга, кожен раз як включаєш то мацаєш ногу пасажира (хоча якщо дівчина то зер гут)

.
Ну лач реально м’який, німці то якась торба по наших дорогах. Гольф після лача жорсткий, терпіти можна, ну звичайно управління в німчурах це тема, лач курить

За підвіску по лачу можу сказати ще, що біда з амортами на 1.8 - завод ходе 50-80, а потім як повезе причом шо-каяба-шо-саш-шо-монрое ну ви поняли

Покраска дуже здивувала, їздиш з деякими сколами по пів року-рік і нічого, один скол чуть-чуть почав рижіти але невідомо скільки часу він там був непомічений.
Але запчастини то копійки взагалі, на раслабоні береш все оригінал, хіба по ходовці CTR і вищезазначені фірми амортів. Взагалі в плані надійності дуже позитивна машина, ніразу не підвела - в полях не стояв

, є звичайно нюанси але ніяких тобі сажовик-маховик-турбіна-штуцер-два. Їде 1.8 дуже добротно, мені подобалось, машина по трасі валить впевнено і тримає дорогу класно, ну дик позаду многоричажко, а нє отєті ваші туровсікіє балки
