Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Сажевый фильтр и клапан EGR
Автор Повідомлення
StreetLine Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 336
Приєднався: Dec 2009
Днепропетровск
Skoda Octavia Tour - была, VW Passat B7 2.0 TDI
Повідомлення: #101
17-08-2019 18:07 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

У меня Пассат Б7 2.0 ТДИ CFFB. На сегодня пробег 230 000 км. Посмотрел фото засраных впусков, думаю и себе почистить. По крайней мере, для начала разобрать и увидеть насколько все плохо. Расхода масла нету, расход соляры в норме, тяга в норме. Вроде бы все ок.
Более серьезная диллема с ЕГР! Знакомые кричат глуши. Если честно, самому не очень хочется. Насмотрелся кучу видео про егр. Плюсы понятны. А вот как насчет минусов? Есть кто именно на похожих моторах глушил ЕГР? В интрнете пишут, что после удаления повышается температура в цилиндрах, увеличивается вибрация двигателя и плохой прогрев зимой. Ваши мнения по этому поводу? Прям уснуть не могу. Не хочется мотор сажей забивать, так же не хочется что б стало хуже. Так же часто езжу в Европу. Но пока что это во внимание не берем. И еще, если все таки глушить, то есть у кого то контакты проверенных людей с прямыми руками и правильной оригинальной прошивкой? Заранее спасибо.Hello!

НА НЕБЕСА---ЭТО БЫСТРО...НО НАВСЕГДА! НЕ ГОНЯЙТЕ!
[Зображення: flagmap.php?visited=ATBGCZHUPLROUATR]
Шукати всі повідомлення учасника
Xabr Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Aug 2017

Повідомлення: #102
20-08-2019 11:17 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(15-08-2019 18:42)sc3pt1c :  .... Так людина 900км накатала без регенерацій, поміняли датчик, розказав як правильно провести регенерацію, пройшов регенерацію, приїхав до мене - датчик показував 45гПА. Так що висновок, що мити нічого не потрібно і це нічого не дасть... Головне правильно проводити регенерації і не глушити і сажевий і 400000 прокатає.

А можете розписати тут як саме правильно її проводити, якщо це не секрет?
Особливо в світі наявності ДСГ-7 разом з мотором 1.6 ТДІ.
Шукати всі повідомлення учасника
Railnolds Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 624
Приєднався: Jun 2015
Одесса, Украина
Skoda Fabia Combi III, CUSB 1.4 TDI, МКПП, 2015
Повідомлення: #103
20-08-2019 22:13 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

Да, тоже интересно. Одно дело механика и там можно держать обороты и на низкой скорости. А на автомате как?
Шукати всі повідомлення учасника
StreetLine Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 336
Приєднався: Dec 2009
Днепропетровск
Skoda Octavia Tour - была, VW Passat B7 2.0 TDI
Повідомлення: #104
21-08-2019 06:36 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(20-08-2019 22:13)Railnolds :  Да, тоже интересно. Одно дело механика и там можно держать обороты и на низкой скорости. А на автомате как?

А на дсг нету "ручного" режима? Как на обычных автоматах тип троник? Что б самому переключать?

НА НЕБЕСА---ЭТО БЫСТРО...НО НАВСЕГДА! НЕ ГОНЯЙТЕ!
[Зображення: flagmap.php?visited=ATBGCZHUPLROUATR]
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-08-2019 06:37 StreetLine.)
Шукати всі повідомлення учасника
Railnolds Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 624
Приєднався: Jun 2015
Одесса, Украина
Skoda Fabia Combi III, CUSB 1.4 TDI, МКПП, 2015
Повідомлення: #105
21-08-2019 15:29 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(21-08-2019 06:36)StreetLine :  А на дсг нету "ручного" режима? Как на обычных автоматах тип троник? Что б самому переключать?
Не знаю, я себе принципиально взял на ручке. Ну его нафик этот автомат. И вообще всякие автоматические штуки в машине.
Шукати всі повідомлення учасника
mishka0915 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Jan 2019
м. Тернопіль
Skoda Oktavia A5 2.0 TDI 2012р.
Повідомлення: #106
23-08-2019 15:17 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

Перед покупкою машини теж начитався по форумах, що треба зразу глушити EGR і різати сажевий. Купив машину в січні з пробігом майже 200. На даний момент 216 тис. двигун 2.0 СFHC. Жодних проблем з egr i сажевим. Регенерація проходить кожні 400-600 км. Дизель shell звичайний, масло luqie moly top tec 4200. Oil Ash був при покупці 0.12l (максимум 0.17l для цих двигунів), на даний момент цей показник не змінився. По пробігу 40% місто, 60 % за містом. Головне думаю не тошнити машину на низьких оборотах і тоді буде і сажевий пропалюватись і егр нормально працювати. Як надумаю чіпувати, тоді можливо і виріжу сажевий з егр, а поки нема проблем думаю лізти туди не варто.
P.S: audi a4 2.0 CAGA - Oil Ash - 0.17l пробіг 243 тис., Passat B8 CRLB - Oil ASh 48.3g пробіг 210 тис.
Шукати всі повідомлення учасника
Railnolds Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 624
Приєднався: Jun 2015
Одесса, Украина
Skoda Fabia Combi III, CUSB 1.4 TDI, МКПП, 2015
Повідомлення: #107
23-08-2019 20:22 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

Проехал 1500 по трассе и не разу не заметил регенерируется сажевый или нет. Если он никак не сигнализирует регенерацию то это плохо. Может погляжу шнурком когда последний раз была. А может ее и не было ни разу за этот период?
Шукати всі повідомлення учасника
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 649
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #108
23-08-2019 20:25 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

А на трассе он и не будет регенерироваться...
Шукати всі повідомлення учасника
tarickb Немає
Писатель
***

Повідомлень: 341
Приєднався: Aug 2013
Івано- франківськ
Був Octavia tur 1.6 2006 Octavia A5 1.6tdi 2011r
Повідомлення: #109
23-08-2019 20:30 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(23-08-2019 20:22)Railnolds :  Проехал 1500 по трассе и не разу не заметил регенерируется сажевый или нет. Если он никак не сигнализирует регенерацию то это плохо. Может погляжу шнурком когда последний раз была. А может ее и не было ни разу за этот период?

Підчас руху Ви і незамітете що проходить регенерація, і взагалі довгі пробіги краще ніж короткі для дизеля.
Шукати всі повідомлення учасника
builse Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 118
Приєднався: Apr 2018

Skoda a5 2.0tdi
Повідомлення: #110
23-08-2019 20:31 RE: Сажевый фильтр и клапан EGR

(23-08-2019 15:17)mishka0915 :  Перед покупкою машини теж начитався по форумах, що треба зразу глушити EGR і різати сажевий. Купив машину в січні з пробігом майже 200. На даний момент 216 тис. двигун 2.0 СFHC. Жодних проблем з egr i сажевим. Регенерація проходить кожні 400-600 км. Дизель shell звичайний, масло luqie moly top tec 4200. Oil Ash був при покупці 0.12l (максимум 0.17l для цих двигунів), на даний момент цей показник не змінився. По пробігу 40% місто, 60 % за містом. Головне думаю не тошнити машину на низьких оборотах і тоді буде і сажевий пропалюватись і егр нормально працювати. Як надумаю чіпувати, тоді можливо і виріжу сажевий з егр, а поки нема проблем думаю лізти туди не варто.
P.S: audi a4 2.0 CAGA - Oil Ash - 0.17l пробіг 243 тис., Passat B8 CRLB - Oil ASh 48.3g пробіг 210 тис.
Можете ещё 4тыс проехать и полетит ЕГР, ваши 16тыс не показатель. У меня на пробеге 145тыс было oil ash 0.09, на пробеге 165тыс, пришлось глушить, заклинил ЕГР. Но это в Киеве с пробками, вам может больше повезет.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  2.0 cuna турбіна або клапан ВКГ Voha-scout 20 1 073 Вчора 10:59
Останнє: pegasus
  Клапан вентиляції картерних газів IgorJV 14 8 013 10-03-2024 19:34
Останнє: pegasus
  Топливный фильтр octavia A7 1.4 tsi GoodMan 1 267 16-09-2023 18:31
Останнє: Vitaly_N
  Клапан EGR різновид (Октавія А5 1,6 FSI) Vovi4_dvb 0 388 06-12-2022 16:26
Останнє: Vovi4_dvb
  Сажевый Фильтр egorka 99 21 512 29-10-2022 19:57
Останнє: egorka
Photo Масленный фильтр на agu Guriev78@i.ua 13 2 496 22-09-2022 20:10
Останнє: Guriev78@i.ua
  Клапан впускного коллектора весь в масле! Николай 2310 11 2 034 14-08-2022 22:14
Останнє: Владимир_
  клапан ЕГР (рециркуляція газів) на 1.2 тді Іван Фабія2 79 29 078 01-02-2022 13:57
Останнє: 1aveo1
  Клапан картерних газів Zheka77706 8 776 16-01-2022 11:22
Останнє: AlexMotel
  Ошибка P1440 — Клапан рециркуляции ОГ-N18: обрыв цепи Monzo 2 932 22-09-2021 21:15
Останнє: Monzo

Швидкий перехід:


Переглядають: